Kjenner jeg gruer meg litt til sommeren..

TereseS

Gift med forumet
Akkurat NÅ er det 20,1 grader ute! Sitter i stua med verandadøra åpen og merker det ikke!! Håper det blir kaldt i natt, hvis ikke kan det jo bli spennende å se hvor godt jeg får sove... :P

Å TAKK!! Så deilig å høre at det er flere som sitter med den tanken :p :p hehe uff..

Å TAKK!! Så deilig å høre at det er flere som sitter med den tanken :p :p hehe uff..

Gleder meg til jeg får vann i kroppen igjen og.. Haha, fikk ikke på meg crocsa til sambo i strL.45 en gang når jeg gikk med Markus :D

Gleder meg til jeg får vann i kroppen igjen og.. Haha, fikk ikke på meg crocsa til sambo i strL.45 en gang når jeg gikk med Markus :D
Åhjelpes!! Sist var deg superheldig med svangerskapet, ingen vann, nesten ingen vektoppgang. Bare babymage, masse energi. Var dårlig da, og uten matlyst men var ikke hemmet på noen måte.. Kankje det gjør alle plagene enda verre å akseptere denne gangen? :/

Åh det er min bekymring om dagen også... Vi ferierer ved sjøen i juli, så jeg tror ferien blir bra, men om det blir varmt på jobb i juni og august kommer jeg vel til å slite med fottøy. Særlig ettersom fysioterapeuten min er streng på at jeg må ha godt fottøy siden overpronasjonen i føttene mine blir verre nå som jeg er tyngre :/

Leiligheten vår er heldigvis ganske kjølig;)

Vi får ligge med beina høyt så ofte vi kan utover sommeren jenter :) Bade masse masse!! :)

Får ikke sove for tida jeg.. Og her er det max 14 om dagen :p

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ble varmt ute her istad også og plutselig ble det meldt fint i morgen. Så vi kunne grillet istedenfor å gå på Resturant .. Fordelen vi slipper oppvasken og kan nyte dagen håper jeg

Haha jeg tenkte på det isted. Ventet på å sitte oss til bords og hadde hilserunden på kjente og ukjente og jeg holdt på å renne bort :P Jeg har fått så sinnssykt med vann i kroppen allerede, jeg :-/

Er ufaaattelig varm ja :P Men vanligvis fryser jeg alltid. Gleder meg likevel halvt ihjel til sommer, sol og varmere tider :D Ligge langflat på terressen og dyppe meg i barnebassenget :P

Jeg både gruer meg og gleder meg til sommer og sol:) siden jeg besvimte igår når det var litt varmt aå er jeg spendt på hvordan de blir freemover:( men deili å kunne gå ut å vere masse ute uten å ha på så mye klær :)

Jeg gruer meg jeg til videre om det skal være sånn her!!! Kløen min(har svangerskaps kløe) tar helt av og det er for varmt! Jeg dauer!

Snart 3 barnsmamma:)

jeg merket det godt i dag jeg også....var godt over 30 varme på båttur i dag..kjente fingrene og anklene begynte å ese ut! Har ikke hatt vann i kroppen i mine to tidligere svangerskap, men har heller aldri gått høygravid over sommeren....

nå ligger Jjeg på sofaen og svetter i hjel....... Jeg er vaaaaaaarm:P

Vi dro ut på hytta for det ble for uutholdelig i byen... Den ligger på en liten høyde ved Oslofjorden og her er det ALLTID en svak bris- selv når det er kjempevarmt :) så jeg har ligget på solseng i dag og sløvet og hørt på tordenlydene i det fjerne. For tyve minutter siden kom det en skikkelig regnskyll (a la den man kunne oppleve om man var i Oslo sentrum i går...) og frisket opp den tunge lufta litt:) Nå blir det grilling på terrassen og kos med familien min <3

Back
Topp