Kjenner jeg er veldig skuffet nå

tipp

Forumet er livet
Idag er min bursdag,og hva har vært anderledes med denne dagen en enhelt annen søndag..?? ingenting...[:(] Sitter her og tørker tårer for jeg ble skikkelig skuffet plutselig[:(]

På fredag så sa jeg til gubben at vi kunne ta med oss ungene på fløien en tur. han sa da at vi kunne ta det evt på søndag. helt greit det.

Så kom søndagen og min bursdag. Jeg sto opp med ungene,jeg lagde frokosten og rydden av bordet. han spurte meg hva vi skulel finne på idag,og jeg sa at jeg hadde jo nevnt fløien...ingen svar..

jeg tar med meg jentene ut en tur.Og når det ble mørkt,så hentet jeg lommeyktene så vi skulle gå på lommelykt tur når mørket kom[:)]Og det var jo kjekt. 1time senere går vi inn. jeg setter da på en vaskemaskin og tømmer oppvaskemaskinen. Hiver jentene i bad. ungene legges og han begynner på en bedre middag. Og det var godt med god mat[:)]

Vi spiser opp maten og gjør som vi ellers gjør en søndag..ser på Tv. Nå har han lagt seg,og jeg gikk ut på kjøkkenet...der står oppvasken å venter på meg[:@][:(]

Joda...dette var min bursdag[:(] En helt vanlig dag...ikke noe som tyder på at en har bursdag. Ja, jeg ble skuffet plutselig nå,for jeg tenkte over den flotte dagen min,og fant ut at det var jo ikke så mye flott med den,den var jo som ellers jo...[:(]

Så skiver dere sikkert at dere ville ha snakket med han osv.Ja, det er enig i,men akkurat nå er jeg skuffet og han sover.Og oppvasken må jeg ta nå,så sliper jeg å ta den imorgen,for da blir jeg bare påmint bursdagen min.[:'(]

han visste at jeg har bursdag,så han glemte ikke dagen min..

det var litt godt å bare få skrevet det ned her[:)] A ikek jeg satt her og sippet for ingen grunn liksom[:)]takk jenter[:)]

Du har all grunn til å være skuffet..husker hvor surt det var den gangen mannen min glemte bursdagen min[&o]

Kan man ikke bare en gang i året bli satt litt ekstra pris på?

Håpe han skjønner selv hvor dårlig gjort det var å dumpe oppvask på deg og ikke gjøre noe ut av dagen..men det er nok å håpe på for mye..

Skulle sendt blomster til deg selv som hint[8D]

Fikk du ikke gave engang? Lite kort eller noe?

Gratulerer med dagen herfra hvertfall[:)]

Gratulerer med dagen!!![:D]

Og forstår godt du er skuffet. *klem*

ååååååh, nå fikk jeg vondt inni hjertet mitt[:(][:(]

DU fortjener en myyyye finere dag enn en vanlig søndag, hadde jeg vært der skulle jeg skjemt deg bort heeeele dagen, DET hadde du fortjent[:)]
Mange mange bursdagsklemmer og GRATULERER MED DAGEN[:)]

(ps. gi meg nr til han mannen din, så skal jeg "snakke" litt med han)
[:@]

Huff! Skjønner at du er skuffa... (Høres ut som at gubben har glemt det....?? Visste ikke ungene det heller...[8|])

Gratulerer med gårsdagen iallefall!

Og en liten trøsteklem!

Tusen takk dere[:)]Synnes selv jeg fortjener en anderledes dag. Bare fri fra oppvaken og sånne ting hadde vært deilig for en dag[:)]

han hadde ikke glemt dagen min. Fikk heller ikke gave av han,men det går helt fint siden vi ikke har penger til det[:)]Hadde ikke forventet noe gave fra han. Bare en gave kun...en fri dag. Er hjemme hver dag med unger,klesvask,oppvask og alt det andre som hører med,men fikk ikke fri idag heller[:@]

gira: han hadde absolutt hatt behov å fått høre det ja[:)][:)]

ORIGINAL: Woolfmother

Gratulerer med dagen!!
Og en god klem til deg... Skjønner at du er skuffa...

Signerer denne jeg [:D]

ORIGINAL: JuleKuleVero

Huff! Skjønner at du er skuffa... (Høres ut som at gubben har glemt det....?? Visste ikke ungene det heller...[8|])

Og en liten trøsteklem!

neida..han hadde ikke glemt det. han sa gratulerer med dagen,så dagen avr ikke glemt..på den måten iallefall[&o]

ORIGINAL: Marlu

Gratulerer med dagen! [:)]

skjønner godt at du er kjempe skuffet! Jeg ville vekket han og sagt det faktisk.

Han bør stille opp med en mega-gave i morgen ettermiddag! [:D]

Nei, han skal få sove[:)] Nå har jeg fri når mannog barn sover,så nå nyter jeg frien freem til jeg skal lalle[:)] Venter til den 15 før jeg venter en gave[:D]da er det lønningsdag[;)]

ORIGINAL: tipp

Og en liten trøsteklem!

neida..han hadde ikke glemt det. han sa gratulerer med dagen,så dagen avr ikke glemt..på den måten iallefall[&o]

Fy søren!! Så utrolig kjipt av han!!!!!!!!!!![X(][&o]

ORIGINAL: tipp

Og en liten trøsteklem!

Fy søren!! Så utrolig kjipt av han!!!!!!!!!!![X(][&o]

ja, synnes jeg og[:@] Har ventet i hele dag på at han skal gjøre noe,men neida..Jo, han lagde middagen da,men det er han som lager middag i helgene,så det var jo ikke noe nytt det heller[8|]

ORIGINAL: gira

DU fortjener en myyyye finere dag enn en vanlig søndag, hadde jeg vært der skulle jeg skjemt deg bort heeeele dagen, DET hadde du fortjent[:)]

SIGN!!! Syntes det er så dårlig gjort at den man er sammen med ikek vil gjøre ALT de kan denne dagen for å få seg til å føle seg spesiell[&o]

Gratulerer med dagen som var, og mange klemmer! Du får filleriste han i morgen, eller legge ut en lapp

"takk for den uforglemmelige bursdasgen, oppvasken var herlig"

ORIGINAL: Svartengel

[:)]

ORIGINAL: SillyDilly

ORIGINAL: gira

SIGN!!! Syntes det er så dårlig gjort at den man er sammen med ikek vil gjøre ALT de kan denne dagen for å få seg til å føle seg spesiell[&o]

Gratulerer med dagen som var, og mange klemmer! Du får filleriste han i morgen, eller legge ut en lapp

"takk for den uforglemmelige bursdasgen, oppvasken var herlig"

Tusen takk for det[:)] skulle gjerne ha filleristet han,men han er da ca 20 kg tyngre enn meg,så den står jeg over[&:] men han skal få vite hve jeg føler iallefall. For dette tror jeg er den vrste bursdagne jeg har hatt. Har fått mangen hyggelige meldinger da[:)]men her i huset var det ikke noe bursdag[&o]

Stooooooooooooor klem til deg, vennen min! [:)]

Mannfolk er noe dritt enkelte dager [:'(] Du fortjener den beste dagen! Syns det er dårlig at han ikke har tatt deg med på noe kjekt!

ORIGINAL: ~Ritamor~

Stooooooooooooor klem til deg, vennen min! [:)]

Mannfolk er noe dritt enkelte dager [:'(] Du fortjener den beste dagen! Syns det er dårlig at han ikke har tatt deg med på noe kjekt!

takk snuppa[:)][:)] Han hadde nødvendigvis ikke trengt å ta meg på noe kjekt. Fløien hadde j vært kos da[:)]men bare å kunne fått en fri dag her hjemme hadde jo vært deilig da[:)]

ORIGINAL: Helene22

Skjønner at du er lei deg. Det hadde jeg vært også.

Men selv om dere har det trangt økonomisk, så kunne han jo skrevet noen fine ord på et kort.. Og når ungene var lagt, kunne han jo gitt deg massasje ol..

Ja, det er sant[:)] Er jo bare fantasien og latskapen som stopper han[8|] Han vet jeg er glad i å få kort,så......[8|]

ORIGINAL: Woolfmother

Gratulerer med dagen!!
Og en god klem til deg... Skjønner at du er skuffa...

Tusen takk dere[:)]

dete r ikke så mye som skal til for å gjøre en dag litt anderledes. Ikke mye i det hele tatt.Og hadde egentlig forventet at dagen skulle bli litt anderledes siden det ikke ble noe gave på meg(noen som jeg visste det ikke ble)

Hun eldste sa gratulerer med dagn til meg og ga meg en god klem[:)] Klemmen fra gubben fikk jeg ikke før ut på dagen engang[8|]Måtte nesten be om den selv....[&o]

Nei...en skuffende bursdag[&o] Håper 30årsdagen min blir anderledes....Men sånn som dagen i går var,så er det ikke mye til som skal gjøre 30års dagen min anderledes,så han trenger ikke overanstrenge seg liksom... Så jeg få vente i 364dager[&:]

Back
Topp