Kjenner jeg er veldig glad

Hestejenta

Forumet er livet
For at jeg ikke har gått høygravid på sommeren før, og faktisk er jeg ganske glad for at denne våren har vært relativt kald, for jammen er det varmt om dagen!emoticon
Kjente at jeg simpelthen måtte en tur på H&M i går for å innkassere 2 stk tights og 4 stk singlet (kjøpte 2 "normale" og 2 ammesinglet) for det føltes som jeg skulle renne bort i går, skiftet t-shirt flere ganger lissom, satt stille og svetten rant!emoticon
Men det blir veldig bra når nurket kommer da, ikke noe problem å ta han med ut lissom. :-)

det er sant! tror vi får en fin tid framover!!

Jupp, har hele tiden sagt at dette kommer til å bli den beste sommern på mange år, så det er best at det blir sånn!
Er jo nesten for varmt for de små nurkene nå, sovner jo med engang jeg skal amme stakar for er jo så varmt!
men utrolig deilig å kunne sitte ute i sola når snuppa ligger å sover i skyggen da :D

Chocolate girl skrev:
Jupp, har hele tiden sagt at dette kommer til å bli den beste sommern på mange år, så det er best at det blir sånn!
Er jo nesten for varmt for de små nurkene nå, sovner jo med engang jeg skal amme stakar for er jo så varmt!
men utrolig deilig å kunne sitte ute i sola når snuppa ligger å sover i skyggen da :D

sign!

Jeg syns det nesten er litt ekkelt jeg! For varmt liksom.. Han er nå fem dager og idag har han vært konstant varm og vært så slapp.. Og har virkelig på han minimum med klær..

På det varmeste er det nesten bare å la de ligge i bleia og ha et helseteppe til unnsetning, og ikke minst sette vogna på et svalt sted i skyggen, dersom det finnes.

Back
Topp