Mammatilsnart2
Andre møte med forumet
Jeg er 6+5 uker på vei i dag og har små murringer i magen. Er det flere som kjenner det?
Er sikkert bare en bagatell men ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har hatt det siden jeg ble gravid og har det i ny og ne endaJeg er 6+5 uker på vei i dag og har små murringer i magen. Er det flere som kjenner det?
Ja, har hatt det siden jeg ble gravid og har det i ny og ne endaer 9 uker i dag
Er på tredje uke med murringer/mens lignende følelse. Fortsatt ikke gått galt her
Kortere enn deg, 6+2, så det er kanskje ikke så mye til hjelp [emoji3]Det er godt og høre hvor langt er du på vei ?
Jeg er 6 uker på vei og hatt murringer siste to uker. Med førstemann hadde jeg murringer de første tre mnd. Helt normalt det er livmoren som utvider seg.
Kortere enn deg, 6+2, så det er kanskje ikke så mye til hjelp [emoji3]
Jeg er 6 uker på vei og hatt murringer siste to uker. Med førstemann hadde jeg murringer de første tre mnd. Helt normalt det er livmoren som utvider seg.
Alle smilefjesene mine blir borte (ler så jeg griner) ser jo kjempe sur ut på svaraSnakk om 3 dager da så vil tørre og påstå at det ikke har så mye og si
Sant, er min første da, så livmor har ikke fått strekt seg fra før.Snakk om 3 dager da så vil tørre og påstå at det ikke har så mye og si
Så godt og høre har du hatt svangerskaps kontroll ?Jeg er 9+6 nå og hatt det siden uke 4 og har det ennå. Noen ganger mer enn andre. Er fordi livmoren strekkes og tøyes for å bli større.
Sant, er min første da, så livmor har ikke fått strekt seg fra før.
Nevnte det for legen her om dagen, og han sa bare at det var helt normalt og kunne fortsette leeeeenge fremover.
Den kommer vel litt ut av trening den som så mye annet[emoji6]Ja ikke sant hørt at hvis det går over en vis tid så blir det nesten som første gang eller noe
Det er santDen kommer vel litt ut av trening den som så mye annet[emoji6]
Men det er jo positivt at den trekker seg delvis tilbake med tid.
Er vel noe av det samme jeg har hatt litt mer intenst i perioder så gøy det er bare 6 år siden sist så husker ikke helt hvordan det var har noen her inne hatt første svangerskaps kontroll eller evt når tenker dere det er greit og bestille det ?