kjenner jeg er glad

babyønske13

Elsker forumet
for at jeg er sykmeldt. ferien var over i går og leverte markus i bhg i dag og kjente at det var godt. med et kranglete bekken og kvalme som kommer og går.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg skal prøve meg på jobb i morgen... heller mot å bestille legetime...

Jeg startet på jobb I dag, ubehagelig med kvalmen og hyppig vannlating. Men satser på at jeg klarer uten sykemelding.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er mest redd jeg kommer til å brekke meg, og kanskje må løpe til toalettet. Da er det liksom ingen tvil om hva som skjer i livmora mi... Vil holde det hemmelig til jeg vet sikkert at det er liv inni der.

har lyst og sykemelde meg, vertfall så jeg slipper hel dag, jeg er så mye trøtt om dagen, og har ikke energi , jobber i helsevesenet og det er veldig slitsomt:/

har lyst og sykemelde meg, vertfall så jeg slipper hel dag, jeg er så mye trøtt om dagen, og har ikke energi , jobber i helsevesenet og det er veldig slitsomt:/
Jeg jobber i helsevesenet jeg også,og hadde min første arbeidsdag igår etter ferien. Det var helt forferdelig,det gikk i ett, fikk satt meg ned en gang for å spise,holdt på og besvime to ganger og gikk en time på overtid. Jeg var helt utslitt når jeg kom hjem,og samboeren var veldig redd! Snakka lenge med en kollega og hu anbefalte meg og ta sykemld. De forholda vi har på jobb nå er ikke forsvarlig,og jeg vil ikke utsette. Babyen vår for noe pga jobben. Den er ikke alt! Vi har ikke bare oss selv og passe på lengre,vi har et liv til. Og den eneste måten vi kan passe på det livet akkurat nå er og ta vare på oss selv. Skal til legen imorra og få sykemld. Disse ukene er slitsomme for oss,og det er ikke forsvarlig for verken oss selv eller pasientene og jobbe i slike forhold. Jeg er aldri borte fra jobb,og får dårlig samvittighet mtp og være borte,men denne gangen skal jeg tenke på meg selv og babyen og håpe at formen er bedre om noen uker så jeg kan jobbe igjen med tilrettelegging:)

Back
Topp