kjenner jeg er fly forbanna!!!

ønskebarnet

Glad i forumet
*borte*

Aldri i verden om jeg hadde sendt ungen min dit igjen!! OG jeg tror jeg hadde kjefta og skreket så brutalt at det kunne høres ett par mil unna!!

Regner med du har ringt henne og fortalt henne hvordan du føler det?

Oj jeg hadde kanskje kvalt hun jeg :(
Kjenner je blir forbannet på dine veiene dette hadde jeg tatt opp meg barnefaren og
ALDRI lat hun sove der igjen.
Sykesyke kvinnemenneske

Oi, skjønner godt at du er forbannet. Det der er ikke greit i det hele tatt! emoticon

Ehm...Hæ?!? Kan jo ikke være friske stakkars folk!
Nei, hadde aldri aldri aldri sendt ungen tilbake til dem!
Er det mulig! Forstår godt at du er sint! 

Oj.. Hadde noen gitt barna mine alkohol så hadde jeg glatt anmeldt dem, familie eller ei. IKKE morsomt!!

Ååååh fy faen, jeg hadde klikka!  emoticon
Vet faren om dette, hva sa han???

Jeg hadde klikka så hardt på dama at hun hadde snudd og løpt hver gang hu så meg etterpå av skam! emoticon

Herreverden, skjønner godt at det koker litt i toppen der ja....annmeld dem, så får dem kansje en lærepenge.

Jeg hadde ringt politi, og barnevern dersom foreldrene til de andre barna var der. Hvis ikke, så hadde jeg ringt dem og sagt fra. Det har du vel kanskje gjort alt.

Bouncing buttplug skrev:
Lurer på om jeg faktisk hadde politianmeldt det..

Ja, det og!!!

Bouncing buttplug skrev:
Lurer på om jeg faktisk hadde politianmeldt det..

ofc, det hadde jeg gjort uten tvil!

Annmeld henne!
Eller pek henne ut, ska sett'a straight jeg! emoticon

Nedsig skrev:
Jeg hadde ringt politi, og barnevern dersom foreldrene til de andre barna var der. Hvis ikke, så hadde jeg ringt dem og sagt fra. Det har du vel kanskje gjort alt.

Oh yes!

Jeg har ikke klart å ringt henne enda! jeg er rett og slett så sinnsykt sint og skuffa, forbanna and you name it at jeg klarer ikke tanken på å høre stemmen hennes! Må få roa meg ned først! Sitter bare og rister av sinne!! Fy flate altså!! Jeg kommer nok til å anmelde det! uten tvil!! Helt forkastelig!! Og det der skulle liksom være ei kosehelg hos bestemor?!?! Ikke F! om hun får dra dit å være der alene sammen med henne igjen! aldri!!

RekeKreke skrev:
Aldri i verden om jeg hadde sendt ungen min dit igjen!! OG jeg tror jeg hadde kjefta og skreket så brutalt at det kunne høres ett par mil unna!!

Ja!

Hvordan fant du det ut..?

OH RLY? skrev:
Ååååh fy faen, jeg hadde klikka!  emoticon
Vet faren om dette, hva sa han???

Jeg hadde klikka så hardt på dama at hun hadde snudd og løpt hver gang hu så meg etterpå av skam! emoticon

Har prøvd å få tak i barnefar,men han jobber (i dette tilfellet) uheldigvis på sjøen, så jeg har ikke fått tak i han enda! Jeg kunne særiøst kvalt det mennesket (bestemora)!! Fy flate for et sinne som gror i meg nå altså!! Klarer nesten ikke sitte stille!!

Back
Topp