Kjenner jeg blir sint!!

lillehjertenr2

Glad i forumet
Når jeg leser saker som denne!! At det går ann, det er jo så meningsløst!![:@][:(] Kjenner jeg blir provosert når legene skylder på at de begge trodde den andre så til henne!! Det er jo liv det er snakk om!!

Kjenner jeg er takknemlig for at alt gikk så bra med meg i både svangerskapet og fødsel og at jeg har fått en flott og frisk gullgutt[:)]

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=591823

er det denne saken du mener??

helt forferdelig! Tårene rant når jeg leste det igår [:(]

Ikke bare du som blir sint kjenner jeg [:@][:@] !!!!

Lesten den igår ja, fastlegen hennes la henne inn på sykehuset flere ganger og de skrev henne ut! Og jeg mener, de var enige at hun hadde svangerskapsforgiftning, da bør de virkelig overvåke henne bedre! Er du på jobb så er du på jobb! Men det er jo problemet her i landet og da, at de kjører legene på sykehusene for hardt så de er dødsslitne, men det er fortsatt ingen unskyldning..
Har en tremening som nesten døde av det samme, hun var lagt inn og hadde alle symptomene på SF, men de mente hun bare "klaget". Så tidlig på morgenen klarte hun såvidt å trekke i snora for hjelp da skjønte de alvoret og heldighvis klarte både hun og barna seg..

og stakkars far/pappan da!

Jeg kjente jeg ble takknemlig da jeg leste om dette....

jeg gikk på hyppige kontroller, hadde alle tegnene på forgiftning. Men ble ikke lagt inn. Gikk slik i 5 uker, 3 dager før jeg ble lagt inn ble jeg "borte" om natta, svimte av eller noe slikt, er ihvertfall som et sort hull.

Da jeg først ble lagt inn så målte de BT, og legen kom inn å undersøkte meg, det bar rett ned på oerasjonsbordet, pappaen til Mario rakk så vidt å komme. Jeg hadde alvorlig SF uten at det viste seg på prøvene.

Det skal virkelig ikke være sånn!!!!

ORIGINAL: vi gleder oss!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=591823

er det denne saken du mener??

hehe, huff ja!! skylder på ammetåka selv om jeg ikke ammer lenger[;)]

Jeg lå innlagt i litt over en uke før Adrian ble født nettopp pga svangerskapsforgiftning. Ringte til kk selv og fikk beskjed om å komme inn og når jeg var kommet der så var det bare en beskjed "du kommer ikke ut igjen fra her uten baby". Jeg fikk veldig god oppfølging der da, var inne flere ganger om dagen og om natten selvom jeg da lå å sov og tok alt jeg sa alvorlig og det er jeg veldig glad for.

Back
Topp