Kjenner jeg blir så irritert!!

LinhThi93

Andre møte med forumet
For noen uker tilbake smatt den lille tispa mi på 7mnd rett ut døra før jeg fikk tatt på henne båndet, hun traff selvfølgelig på to små kjeftehunder som bor lengre oppi gata. Tispa mi følte seg veldig truet av all bjeffingen, hun reiste pelsen og løp bort til dem og bjeffet tilbake... Tror dere ikke politiet stod på døra i dag og hadde fått en anmeldelse som sa "tispa mi hadde bitt eieren til hundene i klærne og hoppet opp etter henne, etterpå hadde det tydeligvis kommet en stor hund og angrepet henne (som naboen under eier)."

Blir helt sjokkert! Hadde skjønt det hvis hun hadde bitt, men hun var en meter ifra eieren til de andre hundene... Og 99,9% av anmeldelsen var jo løgn.

Unnskyld for klaging, men må bare få ut litt frustrasjon og irritasjon, det er jo lille "babyen" min det er snakk om :P

Av og til lurer jeg på hva som skjer i hodet på folk. Det går faktisk ikke an å lyve på den måten. Håper det ordner seg, og at anmeldelsen blir trukket eller henlagt. Kjenner jeg blir irritert og sint på dine vegne

Jo, samboeren min forklarte saken, de snudde fort og gikk. Sitter å håper på at de ikke gjør noe videre med det! Jeg er livredd for at de skal ta henne fra meg :(

hva? men dette blir jo ord mot ord. de kan vel ikke gjøre noe med det

De kan ikke ta henne fra deg på ord mot ord. Skjønner ikke hvorfor folk må lyve på noe så teit. Politiet har da nok å gjøre om dem ikke skal trenge å bruke tid på falske annmeldelser.

Noen folk eier ikke vett! De har da hunder selv, og bør vite hvor fort gjort det er at de kan smitte ut mellom døråpningen en gang iblant!
Hadde skjønt det vis hunden din hadde bitt sår på den der naboen, men å nappe litt i klærne... Det er ikke grunn for anmeldelse ! ;)

Herregud, enkelte er bare superteite! At de gidder!

De kan jo ikke ta hunden din hvis de ikke har noe bevis. Bitemerker feks. Teite mennesker. Håper det ordner seg.

Har ikke hørt noe mer fra dem, så satser på alt det beste, og at de ikke gjør noe mer med saken :) De har jo ingen bevis, ingen bitemerker eller ødelagte klær ;)

Back
Topp