Kjenner jeg blir litt skeptisk her nå..

mamma_til_3

<3 Desemberhemlighet <3
VIP
Nå ble jeg litt skeptisk her.. var på do og når jeg tørka meg var det slim med litt blod i.. ikke mye, men litt. Har også hatt litt vondt i magen i dag.. uff, nå ble jeg litt redd..

det er meget vanlig med en liten blødning rundt tiden mensen egentlig skulle kommet, så lenge du ikke får veldig vondt og det kommer mye blod så går det nok bra. men forståe du er bekymret.
jegkrysser fingrene for deg og spiren <3

Det var bare litt.. mest slim, men litt rødfarge på slimet *deler detaljer*. Når jeg tørket meg gang nr 2 så var det ingenting.

Får bare vente å se.. det er vel ikke noe poeng å ringe legen når jeg er så kort på veg heller.. ikke noe de får gjort. Får heller gjøre det hvis jeg begynner å blø mer.

satser på at det blir med det ;)
klem til deg

Kan rapportere om nada blod hitill!!! *krysser fingrene* (og gitt beskjed til min kjære at det blir ikke noe hænky pænky før vi vet sikkert at det går bra.. stakkar liten*. Tok også en ny strimmeltest og den er sterkere enn de jeg tok i går.. det MÅ da være positivt???

Ja det er positivt ;)

Kan rapportere om nada blod hitill!!! *krysser fingrene* (og gitt beskjed til min kjære at det blir ikke noe hænky pænky før vi vet sikkert at det går bra.. stakkar liten*. Tok også en ny strimmeltest og den er sterkere enn de jeg tok i går.. det MÅ da være positivt???
Jaaa så bra!!! Trur dette går rett veg!!! Dette ordner seg :)

Så bra det ikke er kommet noe mer. Er sikker på at dette går bra! Jeg småblødde til uke 18 sist.. Men forstår godt frykten din, kjenner på den selv om dagen. <3

Har ikke oppdaget mer blod enn det lille som jeg så i går, har heller ikke hatt vondt i magen i dag (anna enn må på do vondt i magen). Så krysser fingrene for at det var helt uskyldig (men mye som kan skje enda)

Da vil jeg tro alt er bra nå hvertfall :)
Jeg har blødd friskt og brunt i små mengder daglig siden torsdag. Gruer meg så utrolig til ul i morgen :(

Og forresten veldig bra du ikke har blødd mer! :) Selv om man blir redd når man blør uansett hvor lite det er. Krysser alt for deg og spira di :)

Back
Topp