Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde også ute i uke 19 med førstemann er ikke så uvanlig det, men du kan jo ringe å høre om de ikke har noe tidligere hvis du synes det er alt for sent, kan jo være du er heldig
Har hatt i uke 19 med nr 2 og uke 20 med nr 1! Denne gangen er det tidligste jeg har hatt. Akkurat 19 uker i følge legen.Fått innkalling til OUL idag, å den er når jeg er 19+6 ... De sa den måtte være før 20 uker.. men herregud.. en dag før... så teit..
Jeg har også ul i kr.sand og de har sen ul her. Er tredje svangerskap dette og har vært i uke 20 og 19. Denne gangen også akkurat 19. Tidligste jeg har hatt en denne. Så det er vist normalt her. Prøvde å bytte ul time med nr 1 fordi mannen var bortreist på øvelse, men fikk blankt nei. Så ganske strengt her:/jeg fikk når jeg er 20+2. og det er enda 5 uker til. sist fikk jeg 19+4 eller noe sånt. så syns å det var sent. men fikk ikke lov å bytte da de hadde dårlig kapasitet i kr.sand :/
Rart at de er så opptatt av uke 18 når veldig mange får flyttet terminen. Så er jo lett å havne utenfor uansett. Men er jo kanskje derfor, så er de sikker på at en havner innenforher er de veldig oppsatt på uke 18, fikk time til jeg var 18+3, men det er i en nattevaktsuke, så ringte for å høre om jeg kunne få uka før eller etter, uka etter var uaktuelt for da var jeg for langt, men kunne til nøds få fredagen når jeg var 17+6. så var de hvertfall nær nok uke 18.
Jeg har også ul i kr.sand og de har sen ul her. Er tredje svangerskap dette og har vært i uke 20 og 19. Denne gangen også akkurat 19. Tidligste jeg har hatt en denne. Så det er vist normalt her. Prøvde å bytte ul time med nr 1 fordi mannen var bortreist på øvelse, men fikk blankt nei. Så ganske strengt her:/