Kjenner jeg blir litt provosert..

Snoflak

Elsker forumet
Fått innkalling til OUL idag, å den er når jeg er 19+6 ... De sa den måtte være før 20 uker.. men herregud.. en dag før... så teit..

Jeg hadde også ute i uke 19 med førstemann er ikke så uvanlig det, men du kan jo ringe å høre om de ikke har noe tidligere hvis du synes det er alt for sent, kan jo være du er heldig :)

Jeg hadde også ute i uke 19 med førstemann er ikke så uvanlig det, men du kan jo ringe å høre om de ikke har noe tidligere hvis du synes det er alt for sent, kan jo være du er heldig :)

Det anbefales å få før uke 20.. Dette er èn dag før uke 20.. hva om terminen ikke er riktig da, å jeg er over uke 20.. syntes bare d er unødvendig å gi èn dag før frist.. :/

Fått innkalling til OUL idag, å den er når jeg er 19+6 ... De sa den måtte være før 20 uker.. men herregud.. en dag før... så teit..
Har hatt i uke 19 med nr 2 og uke 20 med nr 1! Denne gangen er det tidligste jeg har hatt. Akkurat 19 uker i følge legen.

Hadde ikke hatt den nå engang om ikke jeg ringte inn for 2 uker siden å spurte hvor brevet ble av... Da var det 1 mnd siden legen "sendte rekvisisjon" som aldrig hadde nådd frem til sykehuset fant jeg ut..

Kjedelig å måtte vente så lenge, men tror ikke det har noe å si. Legen min sa at jeg kom til å bli kalt inn mellom uke 18 og 20, så regner med at det er normalt.

Jeg hadde egentlig time når jeg var 20+1. Fikk byttet til 19+4

Det går helt fint det. Jeg var 20+ da jeg var på oul med eldstemann. Men etter uke 21 er det for seint å utføre de målingene de skal utføre.

Jeg hadde ringt og spurt om en tidligere time jeg, man vet jo aldri. Noen får jo avvik på over en uke på termin, og blir du flytta frem, så er du jo over. Ren gambling.. Dessuten skal det ikke gå utover deg at de aldri mottok rekvisisjon heller syns jeg!

Jeg har fått når jeg er 20+2 :( så jeg syns det er i det drøyeste laget

Det var litt i seneste laget, men vet at folk har vært rundt uke 20+5 og, men jeg ville prøvd å få tidligere.. Mest fordi jeg er utålmodig da..

I mine papirer fra ahus står det at jeg skal ha ul før uke 22, så det er nok godt innenfor. Skjønner likevel det er kjipt å vente!

jeg fikk når jeg er 20+2. og det er enda 5 uker til. sist fikk jeg 19+4 eller noe sånt. så syns å det var sent. men fikk ikke lov å bytte da de hadde dårlig kapasitet i kr.sand :/

jeg fikk når jeg er 20+2. og det er enda 5 uker til. sist fikk jeg 19+4 eller noe sånt. så syns å det var sent. men fikk ikke lov å bytte da de hadde dårlig kapasitet i kr.sand :/
Jeg har også ul i kr.sand og de har sen ul her. Er tredje svangerskap dette og har vært i uke 20 og 19. Denne gangen også akkurat 19. Tidligste jeg har hatt en denne. Så det er vist normalt her. Prøvde å bytte ul time med nr 1 fordi mannen var bortreist på øvelse, men fikk blankt nei. Så ganske strengt her:/

her er de veldig oppsatt på uke 18, fikk time til jeg var 18+3, men det er i en nattevaktsuke, så ringte for å høre om jeg kunne få uka før eller etter, uka etter var uaktuelt for da var jeg for langt, men kunne til nøds få fredagen når jeg var 17+6. så var de hvertfall nær nok uke 18.

Ringte idag å fikk ikke bytte time da de var fullbooket :(

her er de veldig oppsatt på uke 18, fikk time til jeg var 18+3, men det er i en nattevaktsuke, så ringte for å høre om jeg kunne få uka før eller etter, uka etter var uaktuelt for da var jeg for langt, men kunne til nøds få fredagen når jeg var 17+6. så var de hvertfall nær nok uke 18.
Rart at de er så opptatt av uke 18 når veldig mange får flyttet terminen. Så er jo lett å havne utenfor uansett. Men er jo kanskje derfor, så er de sikker på at en havner innenfor:)

Jeg har også ul i kr.sand og de har sen ul her. Er tredje svangerskap dette og har vært i uke 20 og 19. Denne gangen også akkurat 19. Tidligste jeg har hatt en denne. Så det er vist normalt her. Prøvde å bytte ul time med nr 1 fordi mannen var bortreist på øvelse, men fikk blankt nei. Så ganske strengt her:/

Jah fikk avslag på tidlig ul å der. For det hadde dem slutta med pga inskrenking. Meeen snart bare 4uker igjen. Så ukene går fort når en bare fyller dem med noe :P

Back
Topp