Kjenner jeg blir (lang)

snart_mamma_til_nr_2

Glad i forumet
skikkelig forbanna!![:@] Hvorfor går folk rundt å sier ting de ikke vet noe om eller har noe med?!! Er visst ei jeg kjenner, men som jeg ihvertfall ikke kan kalle no venninne mer som har gått rundt å sagt til folk at jeg har lurt samboeren min til å få ungen vi venter [:@][:@] For det første så har jeg hverken sett eller snakka med dette ubrukelige kvinnemennesket!!! (uskyld språket) på leeenge sikkert noen år! Sambo var fullt klar over at jeg fjerna spiralen for snart 2 år siden og at vi tok en stor sjanse når vi hadde sex. Heldigvis tok ei super god venninne meg i forsvar når ei som hu traff på fest spurte om dette da. Hu super gode venninna mi sa " han har visst at ikke "pip" har gått på piller eller noe annet så dette har de vært klar over begge to fra første stund" Å det er jo sannheten.

Ble så utrolig le[:(][:(]i meg og syns hele dagen var noe dritt[&o] Dette er ikke første gang hu har gjort noe sånt mot meg[&o][&o] Har bare lyst til å sette meg ned hyl grine, for dette var utrolig stygt gjort mot både meg og sambo. Syns ikke det er noe gøy at folk skal gå rundt å tru at jeg har lurt han.

Heldig vis så støtter sambo meg og han sier at vi ikke skal bry oss om det andre sier for vi vet jo hva som er sannheten. Det samme sier hu supre venninna mi, men innerst inne så er det ikke så lett som de skal ha det til. Jeg sliter med meg selv fra før, og dette hjelper meg ike noe sæelig[&o][&o][:(]

Huff så leit, sjønner at du blir lei deg, men prøv og tenk på hva som er realiteten her, både du og din samboer vet hva sannheten er. Ord sårer men hev deg over det så lenge du vet hva som er reelt. Det vil alltid være noen der ute som av div grunner ikke takler at andre har det bra. Du har lov til å reagere på når noen snakker bak din rygg men Ikke la dette menneske ødelegge noe som er fint og fantastisk for deg og din samboer for det er ikke verd det. Håper du får en fin dag likevel.

Klem fra Månelys

Nå vet ikke jeg hvor gammel du/dere er, men den ikke så gode venninna di høres iallfall ganske så umoden ut, spør du meg. Hev deg over det du, selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Voksne mennesker bryr seg vel ikke om slikt slarv (nå mener jeg de som evt får høre det av hun "venninna" di...), og så lenge dere kjenner sannheten og støtter hverandre, er jo det det viktige her.

ORIGINAL: Jellybelly

Nå vet ikke jeg hvor gammel du/dere er, men den ikke så gode venninna di høres iallfall ganske så umoden ut, spør du meg. Hev deg over det du, selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Voksne mennesker bryr seg vel ikke om slikt slarv (nå mener jeg de som evt får høre det av hun "venninna" di...), og så lenge dere kjenner sannheten og støtter hverandre, er jo det det viktige her.

sign

Skjønner du blir sint og skuffa ja!!! Men så lenge dere vet sanneheten så er det jo greit, ho driter seg jo bare ut ho dumme kjærringa da [:-] Sånne mennesker er det desverre mange av, hold ho ute av livet ditt og overse sånne teite ting[:)]

Skjønner godt at du blir sint ja [&:]
var borti samme situasjon selv da jeg ble gravid med førstemann da jeg var 20år, og mannen min var "bare" 19 enda......
"Alle" festvenner av mannen min (særlig damer) plapret om at jeg hadde lurt han og gjort det med vilje.....skikkeli skuffende [&:] Men de får no bare tro det de vil så lenge den det gjelder faktisk vet sannheten [8D]
Hev deg over den dumme "venninda" di og hennes ondsinnede rykter og kos deg med magen og samboeren din [:D]

ORIGINAL: Jellybelly

De som må spre sånne rykter om andre er nok enten missunnelig eller har noe andre problemmer. Ofte er det jo de samme som sprer rykter gang på gang og da lærer jo de rundt å ta det som blir sagt for det det er "rykter og sladder".

Prøv å ikke tenke så mye på det. Hvem gidder å tro på det uansett om dere virker som dere har det bra sammen og begge gleder seg til babyen kommer? [;)]

Har du tenkt over at hun kansje er sjalu på deg?[&:]

off hørtes ikke greit ut:/ho er sikkert sjalu :/

ei x vennine av meg gikk rundt å sa at jeg gikk rundt å sa jeg var gravid for å få oppmerksomhet og at jeg løyv om at jeg var gravid:Oherregud man lyver jo ikke om sånt:/
++ ho sa til folk at jeg bare hadde blitt feit og lagt på meg mye at det var grunnen til at jeg sa jeg var gravid osv:/

folk er gale!!!

holder med deg i at du blir sint å lei for det ble jeg å!!!!!

men man lyver ikke om at man er gravid eller noe sånt!!

særlig ikke jeg som venter tvillinger:)

men ikke bry deg!ho virker litt sprø

Hu er ikke verdt å bruke krefter på har jeg funnet ut, men jeg kommer nok ikke til å være noe særlig hyggelig mot hu neste gang jeg støtter på hu. Som sagt det er ikke første gang hu har "oppført seg" sånn mot meg. Og hu har vært like jævlig mot ei venninne av meg som fikk unge for ett års tid siden.

Vil heller bruke krefter på å kose meg med smboer og at vi blir en liten familie[:D] Og at alle ander jeg kjennner og familien gleder seg masse til Oliver kommer

Back
Topp