kjenner jeg blir jævelig forbanna!!*oppdatert*

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
ei venninne av meg har sovet hos meg fra i går til i dag.
i dag tidlig våknet ho opp kvalm, og det har bare blitt verre utover dagen nå. ho sier ho snart må spy...
også forteller ho meg at jenta hennes hadde spysjuka lørdag-søndag.

syntes det er så utrolig respektløst!!!!!!
kunne vel sagt fra før ho kom for å sove hos meg, at bare så du vet det så har jenta mi akkurat hatt spysjuka, syntes du fremdeles det er greit at jeg kommer?!

jeg har to små jenter og syntes absolutt ikke det var verdt overnattingsbesøket at jeg eller noen i familien min skal bli syke og ligge å spy nå....

ja ja, tusen takk for den.

skal ikke ta sorgene på forskudd, men føler meg faktisk uggen, og blir ikke bedre av at jeg har sett på at venninna mio har ligget å pustet og peset i sofaen min!

hadde ho sagt fra om dette før ho kom i går hadde jeg takket nei til overnattingsbesøk, for ikke verdt å risikere at hele familien kanskje kommer til å ligge med hue halvt nedi dass[:o]

*ARG*[:(]

ja da har jeg pratet med venninna mi. ho ligger rett ut og er syk på sofaen. den andre dattera hennes har også blitt smittet.
så da er det nok ganske smittsomt og vi får det vel min familie også[:(]
håper vi eventuelt er friske igjen til helga. da skal vi i 70 årslag..... søstera mi kommer fra bergen på torsdag og skal sove hos oss. spørs da hvordan dette blir. rar i magen er jeg faktisk[8|]
hadde jeg visst at ho hadde sykdom hjemme hos seg ville jeg aldri hatt ho på overnatting[:o]

Ja det var litt ubetenksomt, men det kan jo hende at hun ikke tenkte på det i det hele tatt.

Kjipt likevel, håper dere ikke blir syke.

Skjønner godt at du er sinna, jeg!
Hadde heller ikke blitt nådig av den typen oppførsel - med lite barn selv må hun da skjønne at det ikke er spesielt hyggelig å utsette andre foreldre&barn for smitte! [>:]

enkelte tenker ikke så langt nei, men jeg syntes det er en selvfølge å si fra før du drar på besøk til andre at vi akkurat har hatt spysjuka...
er veldig smittsomt og jeg med to jenter og mann har ikke lyst på dette nå.
dårlig gjort av hun å si ja til å overnatte når jeg spurte hun søndag. jenta hennes hadde spydd hele natt til søndag. syntes hun kunne sgat fra.

er mere irritert på at hun har utsatt meg og jentene mine for å bli syke enn jeg syntes synd på henne![:@][:(]

Det burde hun ha sakt til deg før hun kom.
Når hun er kvalm selv burde hun ha reist hjem for lenge siden, ikke lagt seg ned på din soffa for å bli dårligere!

Fysj da [:'(]
Dette kunne hun sagt ifra om ja!

jeg HATER den sjuka der,og jeg hadde faen blitt så forbannaom jeg var deg..[:@][:@][:@][:@][:@]

herreman!!! hadde datteren min har spysjuka så hadde jg ikke reist til ei venninde som selv har to barn for å overnatte da!!!
Sa du det ikke til hu da??

blir lei meg og sint[:(][:@]
det værste er at ho ikke vet det er normal folkeskikk å si fra om slik!

jeg sa at jeg nesten syntes det var litt dumt at ho kom alikevel, for nå kom vel jeg og min familie også til å få dette.
da sa ho bare: det går sikkert bra.....[8|]

ORIGINAL: Zera

herreman!!! hadde datteren min har spysjuka så hadde jg ikke reist til ei venninde som selv har to barn for å overnatte da!!!
Sa du det ikke til hu da??

pingle som jeg er tørr jeg ikke si hva jeg mener...[&:]
sa bare i dag jeg syntes det var dumt hun hadde sovet her for nå kom vel vi til å bli syke.. da sa ho bare kvalm som ho var mens ho vridde seg på sofaen: neida det går sikkert bra[8|]

HATER sånt! Noen er bare helt ubetenksomme når det gjelder å smitte andre!

Du burde virkeleg bare seie til henne, at slik kan man ikkje holda på. Men eg ser det same i min klasse, at dei kjem på skulen sjølv om dei mistenke at dei har svineinfluensa... Og eg sa før me startet på skulen omtrent, at dei burde holda seg heime om dei vart SKIKKELEGE sjuke men då fekk eg til svar at dei skulle da ikkje gå glipp av timer fordi dei var blitt sjuke[:-][:-] Neeeida betre å smitte gravide på skulen liksom... IDIOTI!!! 

ORIGINAL: Svartengel

Du burde virkeleg bare seie til henne, at slik kan man ikkje holda på. Men eg ser det same i min klasse, at dei kjem på skulen sjølv om dei mistenke at dei har svineinfluensa... Og eg sa før me startet på skulen omtrent, at dei burde holda seg heime om dei vart SKIKKELEGE sjuke men då fekk eg til svar at dei skulle da ikkje gå glipp av timer fordi dei var blitt sjuke[:-][:-] Neeeida betre å smitte gravide på skulen liksom... IDIOTI!!! 

ego kalles det. man tenker KUN på seg selv![&:]

ORIGINAL: *LykkeligeMamma*

Ja det har du helt rett i. Og eg hadde ikkje latt den såkalte vennina di overnatta igjen...
 Og me har hu eine i klassen som er ekstrem, så eg rauk i tottane på hu igjen i dag fordi eg ikkje ville spise sopp som ikkje var vaska (eg rørte heller ikkje sopp eller jord) Vil ikkje ha toxoplasmose. Men hu sa at det er ikkje farleg dååå [:-][:-] Hu har ikkje peiling!! Og eg blir såååå sinna på henne.

Kan virkeleg ikkje folk tenkja litt på andre iblant?? [:'(][:'(]

Ja det har du helt rett i. Og eg hadde ikkje latt den såkalte vennina di overnatta igjen...
Og me har hu eine i klassen som er ekstrem, så eg rauk i tottane på hu igjen i dag fordi eg ikkje ville spise sopp som ikkje var vaska (eg rørte heller ikkje sopp eller jord) Vil ikkje ha toxoplasmose. Men hu sa at det er ikkje farleg dååå [:-][:-] Hu har ikkje peiling!! Og eg blir såååå sinna på henne.

syntes jeg bare blir verre og verre. er så kjedelig å bli syk bare fordi ho var her.
kunne ho ikke bare sagt fra så hadde jeg sagt nei til besøk og vi alle kunne være friske og raske?![8|]
jeg som har så mange planer fra torsdag av.. uff dette var ikke verdt det[:o][:(]

kjedelig med folk som ikke klarer tenke lenger enn sin egen nese.
jeg trodde det var normalt å si fra jeg at en hadde sykdom hjemme hos seg før man dro på besøk?!
da er hvertfall de man drar på besøk til klar over det!

Jeg hadde sagt til henne hvor dårlig gjort jeg syntes det var. Jeg hadde ikke snakket om det her bak ryggen hennes [;)]

syntes jeg bare blir verre og verre. er så kjedelig å bli syk bare fordi ho var her.
kunne ho ikke bare sagt fra så hadde jeg sagt nei til besøk og vi alle kunne være friske og raske?![8|]
jeg som har så mange planer fra torsdag av.. uff dette var ikke verdt det[:o][:(]

kjedelig med folk som ikke klarer tenke lenger enn sin egen nese.
jeg trodde det var normalt å si fra jeg at en hadde sykdom hjemme hos seg før man dro på besøk?!
da er hvertfall de man drar på besøk til klar over det!

Eg reise aldri til folk når eg er forkjøla ein gang og eg gir beskjed hvis dei vil koma hit, at eg ikkje er i form no og da held dem seg unna. Det er normal folkeskikk men eg trur at mange har mistet den på vegen!! Bare sjå på bussen/butikken osv.. Ingen som bryr seg om andre enn seg sjølv lengre[:-][:-]

Eg såg ei dame på butikken som holdt på å falle pga dårleg balanse, eg sto klar til å gripe henne men det gjekk bra. Men andre bare brøytet seg forbi henne[8|][8|]

ORIGINAL: iQra

Jeg hadde sagt til henne hvor dårlig gjort jeg syntes det var. Jeg hadde ikke snakket om det her bak ryggen hennes [;)]

har sagt fra. sendt ho ei mel.

Skjønner veldig godt at du synes det er surt!

Pakk i dere eplemost, svelg 4-5 helpepper, og spis idoform eller no så kanskje dere klarer å forebygge det[;)]

Back
Topp