Kjenner jeg blir irritert..

- Amy -

Gift med forumet
Vi bor i et barnevennlig området med masse unger og lekeplasser. Nå har en tulling av en nabo satt en sint rottweiler rett utforbi leiligheten sin (som er rett ved 8 postkasser-måtte gå i bue for å ikke bli bitt..) Og der har hunden stått og bjeffet på lyder og biler siden 09 i dag...[:@][:@][:@] 

Nå har ikke jeg noe problem med noen hunder, jeg ser at den kommer til å fyke mot meg så jeg driter i det og holder meg selvfølgelig unna. Men hva med andre som bor her som er livredde hunder? Som må forbi den for å komme til sin egen utgangsdør? For ikke å snakke når de skal hente posten..[:@] Dessuten står den rett bortforbi der adrian sover, så han våkner jo hver gang den bjeffer! Har hatt rottis utenfor min dør også men tok han da inn om han laga en lyd. I tillegg stod han laaangt fra der folk kunne se han.

Og hvor er de som eiger hunden? Ingen hjemme og bilene er vekk! Åh grr[:@]  Måtte bare få det ut her altså.[:'(][:'(] Skal danse på bordet når de flytter disse folkene!

Håper bare for alle her at hunden blir fjernet før folk kommer hjem fra skole og jobb!!!

ORIGINAL: Milla24

Arg, det er slike folk som ødelegger for oss andre rottweiler eiere også!! Blir så dårlig rykte på oss. Han burde ikke hatt hund spør du meg!! Herregud blir så sint[:@]

signerer![:@]

ring til politiet og si du er redd for ungene dine og ungene i nabolaget sin trygghet...
Har vert så mangen tilfeller hvor hunder kommer seg løs osv...

ORIGINAL: Milla24

Arg, det er slike folk som ødelegger for oss andre rottweiler eiere også!! Blir så dårlig rykte på oss. Han burde ikke hatt hund spør du meg!! Herregud blir så sint[:@]

Ja ikke sant? Lurer jo bare på hva de andre som bor her tenker..[:@]

Den der hunden er er IKKE god i hvertfall!! Står utenfor fremdeles..

ORIGINAL: Gitte

ring til politiet og si du er redd for ungene dine og ungene i nabolaget sin trygghet...

Faktisk så frister det litt.. Slik den heiv seg i båndet hadde jeg ikke hatt mye sjans om båndet røk...

Jeg digger rottiser altså (vil bare få sagt det) men denne hadde jeg ikke bedt inn på kaffe og rullekake nei[:o]

hadde hengt en lapp på døren til eirene jeg, der jeg hadde skrevet at neste gang de forlater hunden sin slik så kontakter du polititet.

*SLETTET* KOM OPP TO GANGER[;)]

Skal høre med han når jeg treffer han hva pokker han tenker med... [:@] 

Hvis jeg skal henge opp en lapp på døra risikerer jeg å miste en arm[&:]

veldig hensynsløst av eieren..fatter ikke at han drar hjemmenfra og holder hunden ute samtidig i det hele og store[:@]
ikke jeg en gang tør å dra på butikken i 5 minutter og la hunden stå i løpestrengen.
jeg har verdens snilleste rottweiler, men tror dere foreldrene til den eventuelle ungen borti gata forstår det OM ungen deres skulle finne på å gå til hunden og kanskje bli surret inn i strengen eller løpt ned eller lignende????neppe!da blir det min skyld tvert,og så kan vi gange skylden med 10 kun fordi jeg har den rasen jeg har.DERFOR har jeg aldri hunden ute alene uten tilsyn!
syke syke mann!!og stakkars hund!!

ORIGINAL: *Kamilah*

ORIGINAL: Gitte

Faktisk så frister det litt.. Slik den heiv seg i båndet hadde jeg ikke hatt mye sjans om båndet røk...

Jeg digger rottiser altså (vil bare få sagt det) men denne hadde jeg ikke bedt inn på kaffe og rullekake nei[:o]

selvfølgelig, nydelige dyr... men noen hunder er skummelt å bare få øyekontakt med... andre er som lam (lam star ikkje å river å sliter i bånd og bjeffer til alt og alle)

drittfolk! stakkars dere som naboer og stakkars vofsen [:@]

Hunden står ute FREMDELES!! Men nå virker det som den har gitt opp... Syns så synd på den.. Tidligere var den bare redd og skeptisk, nå står den og piper.. Ååh får helt vondt i hundehjertet mitt jeg.. At det er mulig!![:@][:@][:@]

Jeg skal HELT KLART ta eieren en stripe når jeg ser han!

Joda den har heldigvis vann. Det eneste er at hunden bor egentlig ikke her tror jeg.. Er litt frem og tilbake med han som eier leiligheten.. Er vel ikke så kjekt for hunden å være der heller liksom..

Egoistisk tulling![:@]

Vært rolig en periode nå så var ute for å se og da var den tatt inn.. Stakkars hund!! Håper det ikke gjentar seg![:@][:'(]

Back
Topp