kjenner jeg blir forbanna

Emba_Larsen

Forumet er livet
stakkars gullet mitt!
jeg var på jobb i går, å gubben hadde båt.
så skulle broren hans og dama komme å passe håkon.
det var snakk om 4 og en halv time..
MEN, når gubben kommer hjem, så griner håkon noe så forferdelig.
grunnen: han hadde ikke fått mat, ikke blitt skiftet på og ikke fått sove![:(][:(]
i tillegg har hun der jævla fitta vært å snoka i alle skapa mine og bare forsynt seg med det hun hadde lyst på!!
de dro med en gang, så sambo fikk ikke sakt fra engang..
hun må komme hit en gang til,
og jeg skal sørge for at hun hylgriner når hun drar!!!![:@][:@]

oiii[:@][:@][:@][:@] hadde blitt en smule forbanna da ja!

ORIGINAL: Nikki!

den broren og dama skulle absolutt få hørt hva jeg mente oom alt det der.. fader asså. du må ta dem på d

jah, hun skal få så det holder.
hun må ikke finne på å vise ræva si her igjen etter at jeg er færdig med henne!

Fy flate!
Er det mulig sier jeg bare??? [:@]

HERREGUD!!!!!!!!!!!!!![:@][:@][:@][:@][:@]

Stakkars liten!!!![:(][:(][:(]

uff stakkar gullet ditt får vondt   i mamma hjerte mitt jeg  bare med tanken på at han var  sulten og ikke hadde rein bleie, barne gråt er grusomt hvertfall når de gråter med god grunn.

hadde ikke hvert bedre med en dagmamma da ? noen som faktisk har barn og har samvittighet forhold til barn ?

ORIGINAL: MammasLilleEngel

uff stakkar gullet ditt får vondt   i mamma hjerte mitt jeg  bare med tanken på at han var  sulten og ikke hadde rein bleie, barne gråt er grusomt hvertfall når de gråter med god grunn.

hadde ikke hvert bedre med en dagmamma da ? noen som faktisk har barn og har samvittighet forhold til barn ?

enig!
ps: har svart deg inne på generell også. Lykke til. Håper du får varslet. Gjerne med en gang- mens det er ferskt i minnet.

ORIGINAL: Siljete

Herregud, går det ann? stakkars håkon[:(] 

[:(][:(][:(][:(] Uff, stakart lille gutten!!! [:(]

Fy faen for ei dame. [:@]

Hvorfor er det bare hun som skal få svi?
Syns han broren til samboeren bør ta sin del av ansvaret.. Håkon er tross alt hans nevø!
Hadde ALDRI latt dem komme i nærheten av min unge igjen! Stakkars liten [:(]

Back
Topp