Kjenner jeg ble litt svett!!!

Hvis det her skjer, så blir det å kjennes godt på pengeboka... spesielt når gubben blir ufør i tillegg ila året. Hadde heller sett at den ble økt.
 
Hvis det skjer så blir det trangt her med en inntekt... Håper virkelig ikke det skjer da vi er avhengige av de pengene..:(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det kan dem ikke!! :O
Banken medberegner det som en inntekt i lån, og miste 2000 kommer til å merkes

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
vel når vi kommer tilbake til norge vil det merkes utrolig godt!
men mente de snakket om behovsprøving jeg og det ville vel hvert mye bedre!

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Personlig er vi heldigvis i en situasjon hvor vi ikke er avhengig av disse pengene:)
Men alltid kjipt å miste penger! Spesielt for dem som trenger dem sårt:(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Personlig er vi heldigvis i en situasjon hvor vi ikke er avhengig av disse pengene:)
Men alltid kjipt å miste penger! Spesielt for dem som trenger dem sårt:(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
signerer dette je, det er absolutt ikke noe jeg er totalt avhengig av, og ikke hadde je fått med meg at dette var på tale heller.... men skikkelig typisk at de få "godene" som er skal bli borte.....
 
Personlig er vi heldigvis i en situasjon hvor vi ikke er avhengig av disse pengene:)
Men alltid kjipt å miste penger! Spesielt for dem som trenger dem sårt:(

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Signerer denne. Men kjedelig om de tar vekk dette ja.
 
Dette er ikke penger vi virkelig trenger, går til sparing til jentungen. Men blir jo litt kjipt å måtte bruke 1000,- av mine egne penger til sparingen da... Hvertfall når det bare akkurat går rundt...
 
Vi er heller ikke helt avhengig av barnetrygden, men det vil så klart merkes godt om vi får 4000 mindre i mnd! Er egentlig for behovsprøving jeg da, har man råd til å spare barnetrygden så trenger man den ikke.
 
Kjipern ettersom de går rett inn på sparekontoen til barna :/

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp