Monica Elisabeth
Flørter med forumet
Jeg er 10 uker på vei. Og har de siste dagene kjent en klump 2 - 3 cm nedenfor navlen. Kan det være fosteret /morkaken jeg tar på? Føles absolutt ikke ut som tarmen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Antakelig livmoren din som er på vei opp av bekkenet
Jeg er 10 uker på vei. Og har de siste dagene kjent en klump 2 - 3 cm nedenfor navlen. Kan det være fosteret /morkaken jeg tar på? Føles absolutt ikke ut som tarmen.
Hvis du er førstegangs er trolig ikke livmoren så høyt helt enda. 2-3cm under navlen er ganske høyt for 10 uker. Hadde det vært rett over skambeinet så kunne det kanskje vært toppen av livmoren du kjenner.Jeg er 10 uker på vei. Og har de siste dagene kjent en klump 2 - 3 cm nedenfor navlen. Kan det være fosteret /morkaken jeg tar på? Føles absolutt ikke ut som tarmen.
Helt sikkert livmoren! Jeg har kjent den veldig tidlig med alle mine nå tre svangerskap. Er bare 158 cm, også jordmor sier jeg har en smalere livmor. Og derfor kommer den tidligere opp. Uten at det har hatt noe å si for svangerskapene. kos deg. Gøy å kjenne at det er noe der.
Var det jordmor sa til meg tidligere. Har på en måte mindre plass og la det vokse på. Men om man ikke kjenner den tidlig, er det også normalt.Jeg er 157 cm, tror du høyden avgjør hvor tidlig man kjenner livmoren? Håper det
Hvis du er førstegangs er trolig ikke livmoren så høyt helt enda. 2-3cm under navlen er ganske høyt for 10 uker. Hadde det vært rett over skambeinet så kunne det kanskje vært toppen av livmoren du kjenner.
Er du annengang eller mer så kan vel alt være mulig.