Kjenner ingen spark enda...

SiDetDu

Flørter med forumet
Blir litt bekymret når jeg leser om alle som kjenner babyen i magen nå. Har tendens til litt svak killing inni magen, men vet ikke om det er den lille. Var på UL mandag for to uker siden og da var det liv og alt så bra ut, men er jo 20+6 i dag og synes det er så rart at jeg ikke merker noe liksom... De sa også at morkaken ligger bak så skulle ikke være det heller. Er dette normalt eller burde jeg få sjekket det ut? Hilsen bekymret førstegangs [emoji53]

Jeg tror det er normalt at det kan ta litt tid når det er første barnet. Førstegangs her også, og jeg tror jeg kjenner bevegelser. Men er fortsatt litt usikker, da det er veldig svakt og føles på samme måte som luftbobler på en måte. Hvis du kjenner en svak kiling, tipper jeg dette er babyen:) Det jeg tror jeg kjenner er helt nederst på magen, like ovenfor trusekanten.

Sniker fra desember.

Jeg kjente ikke liv før i uke 21-22 og selv da var det bare svak vibrering, det tok fremdeles flere uker før det ble regelmessige og ordentlige spark. Jeg kjente ikke skikkelig harde spark eller så noe utenpå før nærmere uke 30. Alt har vært normalt hele veien :)

Det er normalt at det tar litt tid før man kjenner liv som førstegangs. Jeg ville ikke bekymret meg helt ennå, selv om jeg forstår veeldig godt at det er kjedelig å vente og at "alle andre" kjenner noe.

Heeeelt normalt, og det er nok like rundt hjørnet for deg også nå [emoji4]

Ta det helt med ro, det er nok normalt ☺️ Men mine første kjente jeg ikke noe før i uke 25, men da ble det masse aktivitet ❤️

Fra første gang jeg kjente det som en liten hale til jeg kjente han sparke tok ikke lang tid. Jeg har fått beskjed om at det er flere uker før de "forventer" at jeg kjenner noe daglig. Og jeg er 21+5 i dag. Bare å smøre seg med tålmodighet og glede seg :)

Høres bra ut dere. Blir liksom ekstra bekymret når jeg hører andre prate om spark og slikt og jeg ikke kjenner noenting, annet enn denne kilingen da... men har jo ikke pleid det heller så er jo egentlig ikke unormalt for meg. Kan jo håpe det tyder på en «rolig» sønn [emoji6]

Back
Topp