Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 20 uker og kjenner ikke liv ennå. Fikk beskjed av jordmor og lege at hvis man har morkaka foran, er det normalt å kjenne liv mellom uke 20 og 24. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg
Jeg kjente ikke liv med første før ut i uke 19/20. Jeg hadde morkaken forran, så det hadde nok litt å si. Noen kjenner det sent, andre tidligere. Like normalt. Er du veldig bekymret, syns jeg du skal ta en prat med lege/jordmor, så kanksje de klarer å berolige deg litt
Helt normalt Jeg kjente spark fra uke 16, og da trodde ikke folk på meg fordi det var aaaalt for tidlig til å være førstegangs De fleste jeg vet av har kjent rundt uke 20 første gangen
Jeg kjente litt liv første gang rundt 16 uker men tenkte ikke så mye over det siden tenkte det var altfor tidlig for å være første gangs. Kjente tydeligere spark rundt uke 17-18. Og nå i uke 19 kjenner til og med pappaen spark. Kjempe gøy. Jeg har morkaken bak da så er sikkert derfor jeg har kjent så tidlig.
Mitt første svskap var jeg på ul uke 19+noen dager og så godt spark, men kjente ingenting
Kjente liv først ca 20+2, og kjente/så spark utenpå magen bare dager etter. Da var morkaka foran.
Denne gangen er morkaka også foran, så det jeg kjenner mest er daglig tramping på blæra mi, noe som er kjempegodt.... Kjent det siden rundt uke 15. Kjenner og litt liv om jeg legger meg på den siden av magen babyen ligger på morgenen, eller om jeg sitter foroverlent mye, men synes denne her babyen er mye roligere enn Thale var. Kjenner heller ikke spark utenpå enda, er straks 22uker nå
Tror det meste er normalt når det gjelder å kjenne liv, det er en grunn til at man ikke skal kjenne liv regelmessig før uke 28
Tror ikke jeg ville stresset altså. Jeg er 2. gangs og har kjent babyen siden uke 15. Men ikke ofte altså. Kjent mer nå om dagen, men ennå svakt liksom. Så neida, jeg ville stresset rundt uke 28 - 30 dersom det er lite liv laga