Kjenner ikke spark jeg..

fruluna

Forumet er livet
Er det bare meg som er treg i oppfattelsen eller? Kjenner ikke noe spesielt til fosterbevegelser jeg.. Jeg har hørt hjertelyden mange ganger og sett hun sparke på UL så jeg vet det er liv i henne, men jeg kan ikke si at jeg kjenner noe til det.. Ikke som jeg skjønner iallefall..
Syns det er så mange som skriver at det er fullt av liv i magen, så jeg lurte om det var flere "treiginger" som meg her.. [8|]

er det ditt første barn? jentene er som regel litt roligere enn guttene da.. vet ikke om det kan ha noe å si [:)] min sparker som bare rakkern, kjenner det godt. har også sett bevegelsene utafor magen [:D] jeg får gutt da.. hehe.. du vil nok kjenne liv om ikke så lenge skal du se [;)] du burde legge deg ned og slappe av en times tid, dytte litt på hu osv.. så kanskje hu vil ta igjen hehe.. [:D] klemmer..

Ja det er min første ja.. Har nok merket litt rar bobling nedi der, men det kan likegjerne ha vært tarmene så.. [:)] Ja ja jeg kjenner det vel etter hvert.. [:D]

jeg skal ha en jente...kjenner spark konstant, kjenner det godt utenpå magen oxo....
legger jeg meg på ryggen så ser man utenpå magen nesten alle bevegelser hun gjør....hehe, er så sprøtt, ler meg skakk hver kveld når jeg kjenner hvordan hun romstrerer der inne....[:D][:D]
første barnet mitt også!

men det tar nok ikke lange tiden før du kjenner mye nå, de begynner jo og bli ganske store inni der når man er 20uker på veg[:D][:D]

bare gled deg, og mye av den boblingen du tror det er....er nok babyen din[:D]
karnskje den ligger akurat slik til at du ikke vet at det faktisk er den[;)]

Er nok spark den boblingen ja[:D]

Jeg har nettopp begynt å kjenne sparkene og jeg er 21 uker på vei. Men jeg har nok kjent sparkene lenge for boblene ble bare sterkere og sterkere. Ikke undervurder en boble nei[:D]

Nå har jeg faktisk kjent spark! Begynte i går, så nå kommer det noen kikk med jevne mellomrom [:D] Hurra!!!

hei jeg er i uke 22 og kjenner nesten ikke liv jeg heller noen yderst svake spark fra lilt pia av og til, men jormoren fortalte at det var normalt at det gikk lengere tid før jeg kjente liv siden jeg har morkaken fremme for det blir som ei pute som hun sparker i og derfor svakere for meg

jeg kjente først liv når jeg var akkurat 19 uker på vei å nå er det full rulle i magen:)
Så du har sikkert kjent det men at du ikke har vært bevist på det..[:)]
Vet du hva det blir?
Har hørt at jentene er litt roligere i magen en guttene:)

jeg skal ha jente, og hun er helt gaaaal der inne til tider....så om de er så mye roligere enn gutta vet jeg ikke helt, hehe[:D][:D]

Kjenner igjen usikkerheten om hva som er spark og ikke, ikke godt å vite når man ikke har opplevd det før:-) Kjenner spark nå, jordmor mente at det måtte være barnet jeg kjente etter beskrivelsene jeg gav.

Vi ville gjerne vite kjønnet, men junior ville ikke det så vi får vente i spenning. Uansett så er det bra med aktivitet der inne:-)

Back
Topp