Kjenner ikke så mye liv....flere??

kula1882

Betatt av forumet
Flere som ikke kjenner så mye liv enda?

Ja, her kjenner jeg mer og mer for hver dag, men morkaka ligger på framsiden så da demper den mye. Hadde mye mer aktivitet med andremann for å si det sånn, men samtidig så er det jo liv der, bare det at jeg ikke kjenner alt ;-)

jeg begynte ikke å kjenne no spesielt til liv før i uke 20 ca, men nå er jeg i uke 22 å nå de siste dagene har jeg begynt å kjenne SPARK ;) hehe før det så kjente jeg liksom bare at det bevega seg inni mellom ;) trodde jeg skulle kjenne no tidligere med tanke på at dette er barn nr2 å nr 1 er jo bare 13 mnd :P

Det var mere aktivitet for noen uker siden, men nå er det ganske rolig...

Kjenner NOE hver dag, men langt ifra noe som kan kalles mye eller ofte. Er visst normalt. 

Her er det veldig opp og ned, men generelt har det tatt seg masse på rundt uke 20! 
Plutselig kunne man kjenne spark på utsiden, og brått kan man se dem på utsiden også!! 

Så... vet ikke :) Det forandrer seg så fort her... 

Kjenner utrolig lite! Dette er 5 gang jeg er gravid og med de andre 4 kjente jeg liv i uke 14 tidligst. Nå er jeg i uke 20 på torsdag å er heldig om jeg kjenner noe jeg tror er liv en gang om dagen. Men det går gjerne to - tre dager mellom jeg kjenner liv. Stresser ikke med det i dte hele tatt, for jeg vet lille har dte bra <3

Morkaka ligger fremme denne gang, så det er dte som er grunnen til jeg kjenne rlite spark.

Men om man ikke kjenner liv hver dag etter uke 23 skal man heller bli litt bekymra. Så vi får bare prøve å slappe av så godt vi kan :)

Kjenner lite enda, men har morkaken liggende foran, så den demper vel for bevegelsene..

kjenner bevegelser, men ikke spark og bevegelser som sist, mn denne gang ligger morkaka foran så den demper for sparkene.. er 18+3

Kjenner lite jeg og, men det kan være pga liggestillinga til babyen. Slik som når jeg var på ul for ei uke siden, så lå babyen med ryggen sin mot magen min og sparket innover, å da kjenner jeg ingen ting... men om h*n snur seg så kjenner jeg litt mere. Men det er veldig variabelt enda...

Back
Topp