Kjenner ikke livmora

chatte90

Flørter med forumet
Jeg er 10 +4 i dag og kjenner ikke livmora. Jeg er 3. gangs og husker ikke når jeg kjente den sist. Men kjenner jeg bli stressa av at det er så mange av dere kjente den allerede i uke 6 og utover. Er det flere som meg og som fortsatt har et voksende, friskt nurk i magen?:) jeg har helt normal kroppsvekt og fasong:)
 
Jeg er 10 +4 i dag og kjenner ikke livmora. Jeg er 3. gangs og husker ikke når jeg kjente den sist. Men kjenner jeg bli stressa av at det er så mange av dere kjente den allerede i uke 6 og utover. Er det flere som meg og som fortsatt har et voksende, friskt nurk i magen?:) jeg har helt normal kroppsvekt og fasong:)

Jeg kjenner den ikke! Det er min tredje også, og jeg er 10+6. Skal inn på ultralyd om halvannen uke og håper på et bankende hjerte og et friskt og fint nurk. Tror det er veldig forskjellig hvor tidlig man kjenner. Jeg trøster meg iallefall med det;)
 
Jeg kjenner den ikke! Det er min tredje også, og jeg er 10+6. Skal inn på ultralyd om halvannen uke og håper på et bankende hjerte og et friskt og fint nurk. Tror det er veldig forskjellig hvor tidlig man kjenner. Jeg trøster meg iallefall med det;)
Godt å høre:) skal på ul på onsdag så håper også på det:)
 
Skal ha nr 4 men kjenner den ikke, men den kommer nok :)
 
Jeg tror jeg har begynt å kjenne den nå men dette er fjerdemann. Vanlig å ikke kjenne den før etter uke 12. Men det er nok individuelt
 
Jeg er 10 uker i morgen, med nr 3, og jeg finner hverken livmor eller hjertelyd.
 
I dag er jeg 11+0 og våknet til en liten kul noen cm under navlen :) tok dopplern for å høre om det kunne være lillenusk og da hørte jeg en rask og fin hjertelyd<3
 
Back
Topp