kjenner ikke liv...

cloetta

Forelsket i forumet
......[8|].........
Jeg er 17+3 idag. Jeg kjenner ikke noe tegn til liv enda. Synes det er rart. Det virker som alle andre kjenner bevegelser på denne tiden. Jeg har hørt fosterlyden to ganger og jeg var i ul i uke 11, så jeg har sett at gullklumpen lever[:D], men jeg ønsker å føle liv også!

UTÅLMODIG!!!![:@]

Min sønn var ganske treig med å gi liv fra seg.. tror det skjedde i uke 19 eller 20 og siden jeg merket de første sparkene, så holdt han det gående en god stund :[:D] barnet ditt er nok bare litt rolig av seg [:D]

Er velldig forskjellig når man kan kjenne liv.. jeg var helldig å kjente liv i uke 14 jeg.. Noen kjenner liv først en mnd etter..og noen må vente ennå lengre. Er en hærlig følelse å kjenne, så gled deg[:D] Du vil nok kjenne liv snart skal du se[;)]

klem fra lisemor84

Jeg kjente liv i uke 17. Mange kjenner det ikke før over 20 uker på vei. Det er helt normalt at du ikke kjenner noe enda.

Det kommer også an på hvordan barnet ligger i livmoren.

Jeg var veldig usikker til å begynne med om jeg kjente liv. Var vel rundt uke 20 før jeg var sikker.[:)]

Jeg kjente ikke liv før i uke 22 og da begynte det å komme LITT ETTER LITT
ETTER uke 25 kjente jeg litt hver dag

Jeg trur ikke du har noe å bekymre deg for.. Jeg kjente ikke liv før uti uke 18.. Å nå kjenner jeg det kjempe godt! Når jeg ligger om kvelden, kan samboeren min også kjenne det.. Men det skjedde første gang i over i går[:D] Alt med svangerskap varierer jo fra jente til jente og svangerskap til svangerskap..

Trenger ikke å bekymre deg cloetta, jeg kjente ikke liv (som jeg VISSTE var liv) før i uke 21..

Gratulerer med 100 innlegg forresten![:D]

Jeg kjente ingenting før rundt uke 23! Var skikkelig nervøs før den tid siden "alle" rundt meg kjente liv ganske tidlig...

hei jeg er 20uker på vei og har så vit kjent noe liv , mne jormoren fortalte meg at det ikke var så rart fordi livmorkaken min ligger mot magen så da blir det som ei pute mellom babyn og magen min ..

Jeg var godt over uke 20 før jeg også kjente noe. Som snapp lå morkaka som en buffer mot bevegelser.

Back
Topp