Kjenner ikke liv!

Chriistiinax

Forelsket i forumet
Dette er noe som jeg tenker mye på, spesielt den siste tiden. :arghh: Jeg er tredje gangs og er 16+4 nå, men jeg kjenner null liv. Har vært på TUL og de sa bare at morkaken lå litt lengt nede, babyen strekte seg etter beina osv da. Kjent tidlig liv de forrige gangene, kunne også se det på utsiden i uke 17 med andremann.

Har brukt doppler en del denne uken og finner hjertelyden hver gang. Flere som har gått flere svangerskap men kjent senere liv?:nailbiting::(

Nummer 3 her også. Jeg har kjent liv tidlig i begge foregående graviditeter, til tross for at morkaken lå foran. Denne gangen ligger morkaken bak, men det er først idag (16+6) at jeg har kjent liv. Spurte jordmor om dette for noen dager siden, fikk beskjed om å ta det fullstendig med ro - det er ennå tidlig og alle graviditeter og fostre er ulike:happy:

Dette er noe som jeg tenker mye på, spesielt den siste tiden. :arghh: Jeg er tredje gangs og er 16+4 nå, men jeg kjenner null liv. Har vært på TUL og de sa bare at morkaken lå litt lengt nede, babyen strekte seg etter beina osv da. Kjent tidlig liv de forrige gangene, kunne også se det på utsiden i uke 17 med andremann.

Har brukt doppler en del denne uken og finner hjertelyden hver gang. Flere som har gått flere svangerskap men kjent senere liv?:nailbiting::(
Sniker

kjente daglig fra uke 15/16 med andremann, utenpå så smått fra uke 17.
Kjente veldig lite før uke 18 med tredje og ikke daglig før uke 20 en gang. Nærmere uke 24 utenpå magen. Så det var stor forskjell. Morkaken lå på fremsiden denne siste gangen.

Jeg er 17+4 er tredjegangs, kjenner lite liv. Men kjenner at jeg ikke stresser med det. Kjente liv i uke 14-15 sist svangerskap.
Skal snart på OUL

Andregangs 17+6 og har først de siste dagene begynt å kjenne noe, tror livmoren ligger framme denne gangen også:happy:

Er tredjegangs jeg også. 15+3 i dag, og kjenner heller ikke noe! Selv om jeg har kjent veldig godt etter siste dagene.. det er litt betryggende det dere skriver :)

Er 16+0 i dag med 3dje barn...kjenner Nada og niks...kjente i uke 13-14 med andremann....har morkake på fremre vegg denne gang,så rekner med det er derfor...blir likevel litt stressa..ikkje hørt hjertelyden ennå,men har sett på UL i uke 7,10 og 13...skal til Jordmor neste uke:happy:

Jeg er fjerdegangs og 18+4 i dag. De siste dagene, spesielt i dag er jeg helt sikker på at jeg føler spark daglig :) men har tatt lang tid selvom! Jeg har morkaken oppe og litt bak så den er ikke i veien. Det kommer, bare vær tålmodig <3

19+3(siden det er over midnatt :p) og tredjegangs. Jeg kjenner enda miiinimalt, har dog morkaken på forsiden og noen kilo ekstra. Vært på to ultralyder(senest i forrige uke) og frøkna spreller fælt og koser seg. Jeg finner trøst i doppler, og at hun er godt beskyttet der inne. Kjenner forhåpentligvis sparkene tydeligere om ikke så lenge :)

Back
Topp