Kjenner ikke liv, grunn til bekymring?

Engel

Forelsket i forumet

Vet det er tidlig enda. Er i uke 17 om to dager. Men jeg er 5 gangs fødene og har alltid kjent liv tidlig. Med fjerde mann kjente jeg liv i uke 14. Jeg har ikke kjent noe- og kjenner jeg blir bekymra selv om jeg kanskje ikke burde.

Har en travel hverdag med familie og hjem + jobb. Er så redd alt ikke er greit med den lille.

Føler jeg er litt overhysterisk ettersom jeg har vert på 3 ultralyder. En i uke 8, en i uke 9 og en i uke 13 og alt var bare fint. Hørte også hjertelyden med en gang hos jordmor i uke 15, ,men likevel så er jeg altså bekymra og skal ikke på neste kontroll før om to uker.

Kan det hende morkaka ligger foran? (Er det ikke noe med en kjenner det mindre da?) huff, er bekymra jeg:/

Det kan godt hende at morkaka ligger forran. Om jeg hadde vært så bekymret som det du virker nå så ville jeg ringt jordmor å sagt det. Kanskje få kommet ned å høre etter hjertelyd?

Med nr 1 kjente jeg liv i uke 16..
Med nr 2 kjente jeg ikke tydelig liv før passert uke 20... og det viste seg at morkaka lå foran... Var veeeldig bekymret jeg også den gang så kontakta jordmor og fikk høre hjertelyden for å berolige meg...

Morkaka ligger sikkert foran, ja! :) Jeg kjente spark fire uker senere med nummer to pga det.

jeg kjente liv i uke 16 med første,har kjent litt siden uke 14-15 nå, men den siste uka har jeg ikke kjent noe før jeg sto op i dag, da var det tydelige spark fra den lille nederst i magen :D ble såååå glad ! er 18+1

Back
Topp