kjenner ikke liv enda.

2008/2013/2014

Glad i forumet
Kjenner alle her liv?? Jeg er 17 uker på vei, men kjenner ikke liv. Har kjent bobler/sommerfugler av og til, men ikke spark. Er 2.gangs.

Er i uke 19 å kjenne minimalt med liv. Kjent noen spark bare. Er også 2. Gangs. Ligger babyen med føttene innover er det vanskeligere å kjenne sparkene :) de kommer nok etterhvert :)

Eg kjenne ingenting, 16+5 i dag :) Men eg er førstegangs og då :)

Også 17 uker, har ikkje kjent bobler en gang.. tror jeg! Er virkelig distrè når det gjelder slikt.. Men oppmerksomheten er jo ofte en annen plass så..

Jeg er 16+6 og kjenner heller ingenting, eller jeg tror jeg kjenner små bobler innimellom. Kanskje du har morkaken forran?

Sniker fra november og lurer på hva dere mener med bobler? :)

Ikke mye. Har kjent romstering, og kanskje ett spark eller to. Men er mye plaget med luft, så bobblene er jeg usikker på.. :)

16+6 idag og kjenner ikke spark enda. Er 2 gang dette og.

De første tegn til spark kjennes gjerne bare som små bobler i magen. Noen sier også sommerfugler.. Dette er før de kraftigere "dunkene" begynner og kan kjennes fra tidlig av. Tror jeg kjente det med andremann 13-14 uker.

Sniker fra oktober ;) Med junior kjente jeg ingenting før etter oul, ca uke 19/20. Helt normalt, kommer nok snart ;)

Godt å se vi er flere...er 16.4 i dag og dette er min 3...følte jeg kjente noe for ett par uker siden, men etter det ingenting...så jeg vet ikke. Prøver å ikke tenke for mye på det...for har bekymret meg veldig i helga.

Back
Topp