Kjenner ikke kynner?

Junibarn84

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Marsboerne
VIP
Julimammaer 2016
Junibarna 2019
Da jeg var hos jordmor i går for å få modningsakupunktur så sier hun i det jeg legger meg på benken "der har du en kynne"...Jeg bare "ehhhh"...hun sa jeg kunne ha mange og ikke merker dem.

Jeg har hat veldig lite kynner, hadde flere tidligere i svangerskapet enn nå..har kanskje en i uka..

Andre som ikke kjenner de?
 
Kjenner ingen verdens ting... Har også blitt fortalt at jeg kan ha dem uten å kjenne noe
 
Jeg synes det har vært mindre av de nå en stund ja. Er ikke det litt rart egentlig? Kjenner mest murringer og nedpress, så egentlig helt greit at det ikke er så mye kynnere i tillegg :)
 
Jeg har nesten konstante kynnere, halvparten kjenner jeg og halvparten kjenner jeg ikke.
 
Jeg synes det har vært mindre av de nå en stund ja. Er ikke det litt rart egentlig? Kjenner mest murringer og nedpress, så egentlig helt greit at det ikke er så mye kynnere i tillegg :)

Jeg skal spørre min egen jordmor i morgen. Har egentlig ikke noe særlig murring eller nedpress heller. Får nedpress når jeg går bare..
 
Jeg har også det sånn! Hadde kraftig kynner under OUL, men kjente det ikke selv... Og etterpå så har jeg alltid vært usikker på om det et kynner eller baby som strekker seg :p
 
Jeg kjenner mine altfor godt :-( de er vonde og maaaaange ganger om dagen. Sånn hadde jeg det med begge jentene også
 
Visste ikke hva det var før svangerskap nr. 2. Hadde ingen jeg kjente sist. Foretrakk ingen enn de jeg har hatt denne gangen :p
 
Jeg føler også d er mindre nå enn d var tidligere i svangerskapet...er sånn at jeg er usikker på om d er bare ungen som "dytter" ut mot siden eller kynnere, må liksom kjenne på resten av magen for å kanskje få med meg hva d er:p
 
Varierer veldig her. Noen kjennes kjempe intense ut og må puste meg igjennom mens andre ganger så lurer jeg på om det er kynnere eller baby som presser seg ut og andre ganger oppdager jeg kun tilfeldigvis at magen er steinhard.. :p
 
Aldri kjent en kynne, som jeg vet om ihvertfall. Verken i dette svangerskapet eller det forgje. Så når fødselen startet med første trodde jeg det bare var kynnere, og syntes de var veldig vond, så var glad jeg aldri hadde kjent en før :p
 
Jeg får beskjed om at jeg har kynner hver gang jeg legger meg på benken hos jordmor for sjekk jeg og da merker jeg ikke noe annet enn at jeg kan kjenne at magen er stram. Men har kjent noen heftige kynnere hjemme hvis jeg har vært mye i aktivitet
 
Skulle ønske jeg ikke kjente dem, her er de dessverre vonde og kommer flere ganger om dagen. Men det skal sies at jeg ikke kjente noen første svangerskap, andre kjente jeg noen og dette er tredje.
 
Jeg får bare kynner når jeg røyser meg etter å ha ligget på sofaen :p ikke er de vonde heller..
 
Alle har vel kynnere, men ikke alle kjenner de. Jeg kjenner ingenting. Er noen ganger det føles rart, men det er sånn...tja...tre ganger til nå?
 
Kjenner ingen til vanlig, kun en etter sex, som går over ganske fort.
Samme her... Kun etter sex, men da er de veldig kraftige også. Veldig ubehagelige, nesten vondt. Må gå rundt på stua frem til dem slipper..
 
Aner ikke om det er det jeg kjenner eller om det er babyen som presser ut mot magen. Legen har spurt flere ganger, og jeg må bare si vet ikke hver gang.
 
Back
Topp