Kjenner igjen tante nå.......

jas

Forumet er livet
Kjenner at tante er på vei for å besøke meg, og jeg som er så utrolig lei hun der.......................
Har følt meg skikkelig sprø i flere dager, skikkelig oppblåst og fæl!! Pleier egentlig ikke å merke det før et par dager i forvegen, men nå begynte det tidlig... Sikkert for å plage meg litt ekstra [&:]

Begynner å komme i den perioden hvor jeg virkelig håper, håper og håper, men tviler i samme stund! Blir nesten litt ambivalent av å prøve å bli gravid [:@]

Unnskyld negativiteten, men jeg er ordentlig DRITT LEI av å ikke være gravid!! [:@][:@][:@][:@] - for en dritt kropp jeg har som ikke klarer å bli gravid [&:][:(]
 
Ble bare litt revet med av min egen negativitet.... Pleieregentlig ikke å være slik, men innimellom føler jeg at det virkelig er NOK!!

Har tenkt mye mer på alt siden jeg meldte meg inn i forumet her.. Også har jeg virkelig lyst til at det skulle klaffe denne gangen [:)] Hadde vært utrlog moromt [:D]

Men så begynner jeg å tenke på hvorfor det skulle være anderledes nå i forhold til alle de andre gangene [8|] ...........
 
Nå har legen til samboeren min endelig klart å få ut fingeren, så han skal ta blodprøve i morgen og litt sånt. Så får vi se da hvordan alt dette går... Skal bli godt å få luket ut eventuelle årsaker til hvorfor det ikke skjer noe...

Jeg har tenkt på mange ulike metoder...
Har til og med begynt å vurdere ladycomp, akupunktur og litt sånt... Har også tenkt på å kjøpe EL tester, har prøvd det bare to ganger, og det er for snart et år siden, så kanskje på tide å prøve det igjen...
Er i det minste glad for at jeg har regelmessig mensen, ser det er mange som sliter med det rundt her, og det er ikke noe gøy!!
 
Hadde uansett ikke tenkt å brukt så mye penger på det... Men det er som sagt bare noe jeg tenker på foreløpig... Får vente og se hva som skjer før jeg finne ut av noe som helst... Blir nok til at jeg bare kommer til å sitte å vente som jeg alltid gjør [:D]
Er ikke så super iverig at jeg gjør så mye ut av det, hostesaft og ELtester er det meste jeg har gjort ut av dette
Det er bare de siste dagene før mensen er litt teite, sitter som regel bare og venter......[8|][:-]
 
Hei Jas[:)]

Kjenner tanta veldig godt jeg å.. Og det har ikke jeg kjent såpass tidlig heller... Men nå kommer a nok i morgen..

Ønsker deg masse lykke til[:)]
 
Ønsker deg også masse lykke til [:D]
 
hei hei. Typisk det at når du tror det går bra så kommer tante. Er selv inne i min 1 pp og er veldig spent på hvor lang tid det vil ta. Sist gikk det på første forsøk, men har innstillt meg på at det kan ta lengre tid nå. Bedre lykke neste gang. Det kan nok være lurt å prøve å la være å tenke på det, selv om det sikkert er kjempevanskelig. Du får legge opp til en skikkelig avslappende helg sammen med venner på hyttetur eller noe. kanskje det hjelper.....
 
Back
Topp