Kjenner fortsatt ikke bevegelse?

fotballbaby

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
✨️Julestjernene2023✨️
Er det noen andre her som enda ikke kjenner noe bevegelse/spark fra lille i magen? Jeg er nok kortere på vei enn hva mange av dere er siden jeg har termin i mnd-skifte desember/januar men begynner likevell å bli utålmodig nå. Er førstegangs, 18+4 idag.
Vil så gjerne kjenne noe jeg også :sorry:

18+4 her, og kjenner ingenting bortsett fra kvalme ;) var nett på ultralyd og alt var bra! Så det var litt betryggende :):)

Jeg er andregangs, 20+3, har så smått kjent liv et par uker, ikke hver dag og ikke kraftig.
Forrige gang var jeg over 20 (muligens over 21) uker før jeg kjente noe som helst. Mange som snakker om at de kjenner liv veldig tidlig, men er helt normalt å passere 20 uker, spesielt når du er førstegangs. Plutselig en dag kjenner du det :)

Jeg har morkaken foran og kjente ingenting før uke 20-21. Det er såå kjeeelig å vente men helt vanlig å ikke kjenne noe før rundt uke 20.

Er det noen andre her som enda ikke kjenner noe bevegelse/spark fra lille i magen? Jeg er nok kortere på vei enn hva mange av dere er siden jeg har termin i mnd-skifte desember/januar men begynner likevell å bli utålmodig nå. Er førstegangs, 18+4 idag.
Vil så gjerne kjenne noe jeg også :sorry:

Er 18+1 idag og førstegangs, og på tul i uke 9 mente de det kunne være et par dager før/etter, så mulig jeg bikker over til desember. Har kjent litt bobler tidligere som jordmor mente var tarmer og diverse, og at jeg ikke måtte forvente noe før ihvertfall uke 20. Men no i helgen er jeg nesten sikker på at det er liv jeg kjenner. Syns det er vanskelig å tyde siden det er så mye som skjer med kroppen rett og slett. :)

Med førstemann kjente jeg ingenting før jeg var 19+1.
De små sparkene er nok rett rundt hjørnet nå :)

Jeg er 20+6 og kjenner fortsatt ikke liv bortsett fra en enkelt gang. Tar meg tid til å virkelig kjenne etter, men ingenting. Har morkaken foran og førstegangs så kan vel ta sin tid.

Jeg er 19+1 og kjenner ingenting.
Morkaken ligger foran her også, og det er første.
Både fastlege og lege på Ahus mener at det er helt normalt da. :)
Kjenner godt til hvor skuffende det er å ikke kjenne noe.
Så jeg trøster meg med at jeg nok fort blir lei når det blir sparking i ribbeina :hilarious:

Vil bare betrygge deg om at det er helt normalt. Jeg er 3. gangs nå og har først begynt å kjenne litt sporadisk liv i uke 20. [emoji4] (kjente liv tidligere med de to andre)

Fikk beroligende beskjed av jordmor da jeg var første gangs fødende. Det er veldig vanlig å ikke kjenne før etter passert 20 uker. Er først da de blir tydeligere og mer bevisste på sparkene. Før uke 20 er de så svake og ubevisste på sparkene så er kun hvis man er heldig og babyen treffer en nerve at man kan kjenne det veldig svakt. Og første gang er det vanskelig å vite hva man skal kjenne etter. Mange ganger vanskelig å skildre mellom luft passasje og spark.

Er 19+2 og trooor jeg har kjent det to ganger sist uke. Men har både ekstra polstring og morkaka midt foran, så må nok smøre meg meg tålmodighet[emoji85]

18+4, og førstegangsfødende. Jeg har ikke kjent noe, tror jeg.

begynte først å kjenne tydelige spark og bevegelser i uke 18/19 her, har morkaka på framsiden

21+5 nå, og fortsatt kjenner fortsatt ikke noe :/ jordmor kjente det da.. haha.. men eg vet vel ikke helt hva eg skal kjenne etter. Tenker alltid det er tarmene som jobber der inne [emoji28]

Back
Topp