Kjenner du noen tegn

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Nei, kjenner ingenting, minimalt med murringer. 1 uke til termin.

Nei, kjente mer for to uker siden... Termin i dag...

Usikker på hva jeg skal kjenne.. Men er noen stikninger nederst i magen..

Kjente mer for en ukes tid siden.. Da var det mensenmurringer, nedpress og endel kynnere.. Slimproppen gikk natt til mandag.
Men nå er det minimalt, kun noen lette kynnere.. Har nesten gitt opp håpet om at han kommer ut :-P
Har termin den 17, om en uke :-)

Masse men har gitt opp å leite og anslysere. Har kommet fram til (etter å ha lest her inne bl.annet) at stripping, sex, ananas osv bare stresser kroppen.... Og det er så utrolig tilfeldig hvem det hjelper på osv... Nå får hu komme når hu kommer tenker jeg, blir jo gal om jeg skal gå å analysere alt kroppen gjør siste tiden.

Masse men har gitt opp å leite og anslysere. Har kommet fram til (etter å ha lest her inne bl.annet) at stripping, sex, ananas osv bare stresser kroppen.... Og det er så utrolig tilfeldig hvem det hjelper på osv... Nå får hu komme når hu kommer tenker jeg, blir jo gal om jeg skal gå å analysere alt kroppen gjør siste tiden.
Samme her... Blir tullerusk... Har 13 dager til termin, men jeg har totalt mista troa på fødsel uten igangsetting :o

Samme her... Blir tullerusk... Har 13 dager til termin, men jeg har totalt mista troa på fødsel uten igangsetting :o

Termin på søndag her... Men jordmor var så optimist etter sjekk for 3 uker siden så har vært klar lenge, legen på ahus i går mente jeg ikke var moden så nå kjenner jeg at jeg ikke orker å engasjere meg :p hu får komme når hu kommer, er jo så tilfelig også... Er jo ingen bevis på at noe kan fremskynne og heller ikke noe særlig sammenheng mellom modning og tidlig fødsel så her må vi nok bare vente :p

Har hatt flere tegn de siste par ukene, men det skjer ikke så mye mer! Har 1 cm åpning, thats it

Kjenner masse! Økt utflod, kynnere for vær minste bevegelse, masse nedpress +++ 4 dager til termin.

Trodde jeg kjente masse for en uke siden, men ikke noe har skjedd. Termin i morgen og nå føles det som jeg skal gå slik i ukesvis. Men hu kommer vel når hu er klar :)

Har hatt tak i korsryggen, konstante kynnere og murringer i et par - tre uker. De siste to dagene har magen sunket noe helt sinnsykt.

Termin lørdag, et par uker med voldsomme tette kynnere og maserier, mensmurringer og nedpress med stikking i lysken.. Nå 2 cm åpning etter jeg ble strippet hos jordmor i dag...

Back
Topp