Kjenner du noen som også er gravide?

Har ei venninne som hadde termin på min termin dato for to år siden, hun fikk for noen dager siden, og så har jeg ei venninne som har termin på bursdagen til sønnen min nå i november! Spennende å se om hun treffer hans dato! Så er det ei på jobben min som er 17 dager lengre enn meg!
 
Jeg har tre venninner som også er gravide med termin i januar og februar. Dessverre bor vi langt unna hverandre, men håper å kunne møtes innimellom :)
 
Vet om noen som får i begynnelsen av 2018, men ingen som har rundt min termin.
 
Søsteren min har termin 6 uker før meg. Veldig koselig å ha henne å snakke med. Hun ble i hvert fall veldig glad når jeg fortalte at jeg også var gravid[emoji4]
 
Jeg har en venninne som er gravid, så jeg håper å bli det selv snart. Mistenker også at kjæresten til far prøver å få en ny en, men det synes jeg er mer rart enn koselig.
 
Kjenner mange [emoji3] I vennegjengen kommer babyene på rekke og rad i januar, mars, april og mai. Ei venninne som bor ganske i nærheten har termin ca 3 uker før meg [emoji3]
 
Med forrige var det to venninner som hadde termin ca en mnd før og en mnd etter meg, i tillegg til flere i bhg der søsknene går med eldste. Det var og er veldig koselig. Nå vet jeg ikke om en eneste, og det synes jeg er litt dumt...
 
Ei venninne...men vi bor ei beite fra hverandre... også vet jeg om 2 par som prøver. Så kan jo bli en trilledate med dem hvis det klaffer...
 
Ingen helt nære, men ei god venninne som dessverre bor i en annen by har nettopp fått baby. Har tre perifere bekjente som skal ha baby i løpet av vinteren og våren, vi skal nok få hengt litt sammen etterhvert :)
 
Back
Topp