Kjenner du noen som også er gravide?

M

Moderator Tonje

Guest
Er noen i vennekretsen din gravid samtidig som deg?
Hvordan synes du det er å gå gravid sammen med noen du kjenner?
 
Ja, denne gangen kjenner jeg 5 andre som venter barn samtidig som meg. To i relativt nær krets [emoji4] vi er litt forskjellig i løpet, men veldig hyggelig for det [emoji16]
 
Ja ei venninne er gravid med 3 mann mens jeg er med første[emoji173]️. Men hun er to mnd lengre på vei, men veldig hyggelig å skravle sammen om graviditet og har fult henne igjennom de to andre graviditetene så det er gøy å være gravid samtidig. Vi er jo opptatt av det samme akkurat nå.
 
Naboen min skal ha, ca 3 uker før meg :D Spennende :D
 
Ja, vet om ett par i hvert fall, som bare er en uke eller to foran oss [emoji4]Kjenner dem ikke kjempegodt da.
 
Både søsteren min, en av mine nærmeste venninner, og en nær kompis av mannen min skal også ha barn. Alle har termin i november/desember da, men er veldig hyggelig. Har allerede planlagt mange trilleturer til sommeren når vi alle uansett er i permisjon :joyful:
 
Hadde maaange kjente forrige svangerskap, men ikke så mange enda [emoji4] Håper det dukker opp flere! Vi hadde det veldig morro med trilleturer og kafébesøk sist [emoji1]
 
Har ei venninne som har termin tre uker etter meg. Superstas! Spesielt siden være første er født med en ukes mellomrom [emoji173]️
 
Jaaa, søstra mi! Det er jo helt fantastisk og ganske utrolig da hun er hele ni år yngre enn meg. Hun skal ha første nå og jeg har en datter fra før. Det beste: det er bare 5 uker forskjell i termindato på oss.

For å være ærlig har det vært litt vanskelig til tider. Siden begge har vært hormonelle har vi endt i flere diskusjoner om alt mulig tullete (ikke relatert til svangerskap), vanligvis er vi perlevenner. Tror det har vært litt sårt for oss begge når vi har gått i tottene på hverandre, for vi har vel omtrent aldri hatt en krangel før. Bortsett fra det er vi kjempeglad for å få barn omtrent likt, og vi kommer garantert til å få masse glede av å henge sammen i barseltida. Gleder meg veldig :) Morsomt for besteforeldre med litt dobbel lykke også, de har jo bare et barnebarn fra før av
 
Jepp! Ei med termin dagen før meg! Men jeg har ikke fortalt det enda da :p synes fremdeles det er skummelt å fortelle siden vi mistet sist..
 
Min søster har termin i slutten av januar. Kjekt å gå litt i permisjon med henne. [emoji4]
 
Ja, kusinen min har termin en liten uke etter meg. Vi tilhører samme helsestasjon, og bor ikke så langt unna hverandre. Gleder meg til å gå i permisjon sammen med henne [emoji4]
 
Ja, har ei god venninne som ligger ca 7 uker foran meg. Det er veldig koselig[emoji4]
 
Tvillingsøsteren min har termin i morgen:D:Heartred Skulle egentlig vært ca 14 dager mellom oss, men jeg mista dessverre:(
 
Ingen i nære krets, men vet om noen bekjente som også venter barn[emoji4]
 
Kjenner ingen som er gravid i min omkrets[emoji846] Men håper jo på å bli kjent med noen som er det i nærheten av der jeg bor[emoji846]
 
Jeg har 6 venninner som er gravide :) 2 av de får noen mnd før meg, mens de 4 andre skal ha rundt samme tid som meg :) Veldig koselig! Blir nok fint i barseltiden!
 
Back
Topp