Bjørkeheksa
Glad i forumet
Ja, gjør dessverre det, og kommer heller ikke unna personen. Og det er veldig vanskelig å konfrontere personen da, mennesket virkelig kan prate for seg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
har ei slik veninne, men hun vet att hun har problemer med att hun lyver mye, så jeg bare hører på og sier ja, og vet det ikke stemmer. men nå koser vi oss fælt ihverandres selskap, så lar løgnene gå![]()
Helt hverdagslige ting, som att hun ikke har penger til å kjøpe brød, men hun kan kjøpe seg nye telefoner og pcer hele tiden. Om att hun har type også uka etter så har hun ikke Vært sammen med noen på mange mnd...Hva lyver hun om?
Vi har også en sånn person i nær krets å det er forferdelig slitsomt. Innlegget ditt hørtes veldig ut som denne personen. Vanskelig å forholde seg til de.Jeg er i kontakt med et menneske som forteller utrolige historier. Jeg har blitt veldig kritisk til denne, og tenker at vedkommende er en bløffmaker av store dimensjoner - for å stille seg selv i et godt lys. Vi snakker kanskje personlighetsforstyrrelse? Hvordan omgås en slik person? Jeg stiller meg lite interessert og stiller få spørsmål til historiene, for prøver jeg å avsløre noe, kommer det bare en ny løgn.