Kjenner du mageboeren?

ØnskerEnTil

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Febbisbebbis'18
14+0 idag, første dag i andre trimester, og jammen kjenner jeg ikke små dult i magen idag [emoji173][emoji7] Var på ul på torsdag og så en aktiv liten krabat på 14 cm som herjet rundt, og nå merker jeg han styrer inni der hvis jeg ligger helt i ro [emoji173] Akkurat som broren sin kommer nok han her til å bli en aktiv baby i magen hele veien [emoji85]
Flere som har kjent noe til den lille?[emoji4]
 
Er også 14+0 (førstegangs) og kjenner bare luft :) Gleder meg til å kjenne knøttet! Så gøy at du kjenner allerede nå :)
 
Er også 14+0 (førstegangs) og kjenner bare luft :) Gleder meg til å kjenne knøttet! Så gøy at du kjenner allerede nå :)

Tror ikke jeg kjente noe før rundt 15++ med førstemann, men nå kjenner jeg igjen følelsen [emoji4][emoji173] Det er koselig å kjenne liv, så det er bare å glede seg! [emoji7]
 
Tror ikke jeg kjente noe før rundt 15++ med førstemann, men nå kjenner jeg igjen følelsen [emoji4][emoji173] Det er koselig å kjenne liv, så det er bare å glede seg! [emoji7]

Ja, gleder meg veldig :Heartred Det må være en merkelig og veldig fin følelse!
 
Jeg er 13+0 i dag, og av og til lurer jeg på om jeg kjenner den lille, men er fortsatt litt usikker om det er den lille eller luft[emoji848]
 
Ja, gleder meg veldig :Heartred Det må være en merkelig og veldig fin følelse!

Ja, litt merkelig [emoji23] Veldig koselig med bevegelse, men kan bli litt mye til tider hvis de er ekstremt aktive. Men vil heller ha masse bevegelse enn lite [emoji173]
 
Da jeg var gravid den første gangen kom jeg nesten til uke 26 før jeg kjente babyen. Det er nok i seneste "laget", men ikke uvanlig. Hadde morkaka helt foran (noe som preget det jeg kjente av bevegelse hele svangerskapet). Ville bare si at det også er vanlig å måtte komme langt uti svangerskapet før man kjenner noe, særlig som førstegangs!
 
Jeg har kjent noe som jeg tror er mini i blant. Med det kommer bare ett dytt, også er det pause, så da er det ikke så sikkert å si hva det er. Kjente ikke noe sånt før uke 12, men stoler ikke helt på det. Kjenner mot venstre side, eller ned mot skambeinet, og det kan jo stemme med at jeg har morkaka på fremre vegg mot høyre. Åååå, jeg er så utålmodig :hilarious:
Håper ikke morkaka på fremre vegg gjør at jeg må vente til uke 20 eller seinere med å kjenne.
 
Kun en gang jeg vet jeg har kjent lille i magen [emoji173]️for litt under en uke siden. Er idag 13+1, er fjerde barnet så vet godt hva jeg skal kjenne
 
Jeg kjenner noe, men vet ikke om det er mageboeren eller bare luft....

Har veldig lyst til at det skal være liv jeg kjenner da [emoji1]
 
Har kjent litt siste dagene, men nå er jeg ganske sikker på at det må ha vært mini. :D har morkaka på fremre vegg, så trodde det skulle ta lang tid, men den ligger foran på høyre side, så på venstre siden har kjent masse små bobler <3 15+0 i dag.
 
Ja, jeg er ganske sikker på at det er mini som kiler på innsiden [emoji7][emoji7]
 
15+1 her, og kjenner fortsatt ingenting. Blir spennende å kjenne for første gang og spesielt morro blir det når mannen min kan kjenne også [emoji173]️
 
Er 12+4 og kjenner ikke noe som jeg vet om.
 
Jeg kjenner ingenting, men har morkaken forran så må nok vente til uke 20isj... etter hva ultralyddamen sa.....
 
Ifølge gravid appen er jeg 12+4 idag, legen på sykehuset mente jeg var 13+0 da jeg var hos han for 2 dager siden. Er vel han jeg skal gå ut ifra regner jeg med men uansett, igår er jeg bombesikker jeg kjente et par dult som kilte veldig. Det var sånn at jeg skvatt. Beskyldte gubben for å kile meg med vilje for han hadde hånden på magen min men han sverger på han ikke gjorde noe. Har ikke kjent noe idag da
 
No merker eg at det endelig er noe inni magen [emoji7] deilig! Gler meg til meir dult og bekreftelser [emoji4]
 
Back
Topp