Kjenner du livmora?

• Trådstarter Trådstarter lurelure
  • Opprettet Opprettet
L

lurelure

Guest
For en stund tilbake var jeg overbevist at jeg kjente livmora. Men det var nok bare hard mage :P

Jeg kjenner og kjenner men kjenner ingen ting. er 13 uker.

Andre som kjenner eller ikke kjenner?
Og hvor langt er dere på vei da?

Kjenner den i navlehøyde ca, noen ganger bedre enn andre :-) er 10+2 med nr 2

Kjenner den nok ikke.. Er 10+4 med nr2.. Er ganske høy, å da tar det visst ofte litt mer tid før den kommer opp, av en eller annen grunn :p.. Har også endel kg for mye, men hadde ingen problemer med å kjenne forskjell på fett og livmor sist, når jeg var enda større :p..

Gleder meg til å kjenne den selv :)...

Jepp, den er nå nesten like høyt opp som navlen! Kjent den ganske lenge! Men det skal sies at jeg ikke har så mye "ekstra" på magen fra før :) er 13+5 Og det er kun 14 mnd siden første babisen kom <3

Last edited:
Kjenner den ja:)

Er 11+5, har i en ukes tid kjent den midt mellom navlen og skambenet. Trodde at den skulle komme som en kul opp fra skambenet, men det gjorde den altså ikke. Det rare er at jeg kjenner den kun på venstre side! Jeg har ikke brukt doppleren på en ukes tid, så i morges (for jeg kjenner livmoren kun om morgenen med full blære), så tok jeg doppleren fram. Nede ved skambenet var der ingen hjertelyd, men da jeg satte den rett på den lille harde bumpen på venstresiden, da kom den med en gang. Noen andre som har livmor som er på bare en side?

Nei. Jeg er jo bare 9+4 og har lest at den kommer ikke opp på et par-tre uker ennå. :-)

Ja når blæren er full er den HØYT oppe, men kan se den på tom blære og.. Er 4 gang dette, så kanskje ikke så rart :p

Jeg kjenner den ikke, er 11+3 i dag, er då øm der, då orker ikke kjenne så godt etter

Hmm, vet ikke helt hvordan jeg skal kjenne den... men har fått litt synlig mage i hvert fall ;-)

Livmora er vel på størrelse med en grapefrukt i uke 10 har jeg lest, og det burde logisk sett være mulighet for å kjenne den, men det er jo mange andre faktor som avgjør om og når tidlig man kjenner den tror jeg heller da :-)

Trur kansje eg kjenne den, er ein hard klump, men kjenner den ikkje om eg kjenne i midten, bare eine sida, er 12+3. Er det livmora? Det er alltid hardt uansett på dagen og om eg har vert på do eller ikkje :p

Back
Topp