Kjenner du livmor?

Er 9+6 i dag, kjenner den like over skambeinet. Kjenner den som en liten ball, på en måte:p Om man har kjent på magen før, og du "plutselig" kjenner noe uvant/du ikke har kjent før, er det sannsynligvis livmoren.

Kjenner meg aldri på magen ;) Er tynn, så burde være lett å kjenne, om jeg veit hva jeg skal kjenne etter ;) Hører jo hjertelyden med doppler, så veit jo ca hvor den må være, men er ikke noe som utmerker seg ;)

Jeg er 12+6 og kjenner den godt. Men jeg kjenner ikke noe kant, men at det er ømt. Den kanten lurer jeg på hvodan man kjenner...

Jeg er 10+4 og kjenner ikke noe enda. Førstegangs, så er sikkert for tidlig å kjenne. Kjenner på magen hver dag, så tror jeg skal klare å kjenne det når den er der :) men tror den har flyttet seg oppover, da jeg har sluttet med dorundene midt på natta :D

Er 9 eller 10 uker og kjenner en hard kant ca 2-3 cm over skambenet :-) barn nr 3.

13+2 og har kjent den godt et par uker nå. Det dukket opp noe som ikke var der tidligere ;)

Jeg begynner å merke at klærne er ganske trange, men kjenner ikke livmoren. Er jo den som tar plass og gjør at magen vokser. Så da må jeg enten ha lagt på meg, eller så er det alt innvendig som kommer høyere opp Pga at livmoren vokser? Kjenner at det er mye hardere nederst i magen men kjenner ikke den kanten. Er 9+3 da, så er vel litt tidlig. Noen som også merker det på klærne ?

Tror ikke jeg kjenner den (førstegangs 10+4). Men hvor hardt må man egentlig trykke?

Hvordan finner man den??

Jeg har merket at plutselig ble magen stående ut litt på en måte, kjennes hardere ut enn bare vanlig mage. Og er ikke forstoppet heller ;)

Uke 11+5

Jeg er 12+0 i dag ♡ og kjente den for første gang 11+2, dagene før følte jeg skikkelig press der nede

Jeg er 10 uker og andregangs, men kjenner den ikke enda . Husker ikke når jeg kjente den sist, men den kommer nok tidsnok ;)

Husker at legen trykte ganske hardt for å kjenne den i begynnelsen .

Er 11+0, førstegangs og kjenner ingenting. Har ikke lyst til å trykke så veldig på magen heller så jeg kjenner kanskje ikke hardt nok. Hørte hjertet på doppler hjemme i dag da :) Jordmor kjente den tydelig for en drøy uke siden og spurte om jeg var sikker på at jeg ikke skulle ha to :O

Er 11+0, førstegangs og kjenner ingenting. Har ikke lyst til å trykke så veldig på magen heller så jeg kjenner kanskje ikke hardt nok. Hørte hjertet på doppler hjemme i dag da :) Jordmor kjente den tydelig for en drøy uke siden og spurte om jeg var sikker på at jeg ikke skulle ha to :O
Oi så spennende :-)

Back
Topp