cindi
Flørter med forumet
For noen uker siden så kunne jeg kjenne veldig godt hvordan hun lå, da hun hadde mere plass og det var ganske tydelig hva som var rumpe og hode. Men nå, etter det har blitt så trangt så har jeg ingen anelse om hun ligger i hodeleie eller seteleie eller hva hun gjør. Kjenner henne veldig godt (har ikke mye fett over bebis), og kjenner at det enten er en arm eller en fot, men ikke mer spesifikt enn det. Ingen anelse om det er hode eller rumpe jeg kjenner mer.
Er det vanlig for førstegangs eller er jeg særdeles lite oppmerksom?
Kjenner du hvordan fosteret ligger? Når "lærte du deg" å kjenne det? Hvilken uke? Første graviditeten? Lettere andre gang?
Er så spent på når hun legger seg med hodet ned! Og for alt jeg vet, så kan hun ha gjort det uten at jeg vet. Syns liksom det romsterer like mye nede ved blæra som oppe under ribbena.
Er det vanlig for førstegangs eller er jeg særdeles lite oppmerksom?
Kjenner du hvordan fosteret ligger? Når "lærte du deg" å kjenne det? Hvilken uke? Første graviditeten? Lettere andre gang?
Er så spent på når hun legger seg med hodet ned! Og for alt jeg vet, så kan hun ha gjort det uten at jeg vet. Syns liksom det romsterer like mye nede ved blæra som oppe under ribbena.