Kjenner du hvordan baby ligger?

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg greier ikke å kjenne baby til vanlig, hun ligger nok langt inni meg på et vis. Kjenner mye spark, ser at magen beveger seg, men sjelden at jeg kan kjenne "kroppsdeler".

Nå har hun snudd seg på et vis som gjør at jeg kun kjenner bevegelse, og mye mindre i dag enn andre dager. Jeg kjenner at hun rører seg, men pga måten hun ligger på blir det begrenset. Jeg lurer så på hvordan hu egentlig ligger!! Er førstegangs, så har liksom ingen erfaring heller :)

Jeg kjenner forskjell på hender og bein, slik at jeg på den måten kjenner hvordan h*n ligger, men kjenner det ikke på utsiden. Nå turnes det hele dagen her, så er sjelden at sparkene kommer på samme plass ila en dag. Tror babyen må bli en del større før jeg kjenner forskjell på kroppdelene utenpå magen :p

Jeg kjenner bare at det er hardere noen steder, men jeg kjente ikke kroppsdelene sist gang jeg var høygravid heller:p jordmor prøvde å vise meg men syns det er vanskelig å kjenne:p

Kjenner også bare at magen blir hardere og når hun snur seg . Men kan ikke kjenne bein og armer :-)

Han romsterer så mye der inne så jeg syntes det er vanskelig å følge med på hva som er hva, er førstegangs jeg å og vet ikke helt hvordan jeg skal kjenne forskjell på bein og hånd, men jeg kjenner at magen blir hard når han snur seg :)

Hehe, fint at det ikke bare jeg som har gjemme-baby ;) jeg har som regel ganske myk mage. Plutselig kan hun jo snu seg da, og da blir magen både skjev og hard, men til vanlig kjenner jeg henne ikke annet enn spark og bevegelse :)
06cdbf726bd67b439cf4b268e1fc7090

Kjenner veldig hodt utenpå når rumpa ligger opp x) kan også kjenne foten hans og slik. Er også førstegangsfødende :)

Jeg kjenner ikke hvordan han ligger! Synes det er utrolig hvordan jordmor kan fortelle hvordan barnet ligger bare ved å kjenne såvidt!

Kjenner kun når rumpa ligger opp. Har aldri kjent forskjellen på hender og føtter.. er tredjegangs..

Han snur på seg hele tiden så litt vanskelig å vite helt da, men d virker som han trives best med å legg å sparke nedover (til min frustrasjon) stakkar blæra mi:p men hvor ting er å sånt aner jeg ikke :p bare når d plutselig stikker ut en rompe eller noe på siden ;)enda mye plass:D

Ja, han ligger foreløpig i sete, men håper for guds skyld at han snur seg snart :)

Back
Topp