Kjenner du foreldrene til ditt barns venner?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Kjenner du mammaen og/eller pappaen til de barna barnet ditt leker mest med i nabolaget/barnehage/skole/sfo?

Hvis du ikke kjenner dem, prøver du da å bli kjent med dem eller ta kontakt?

Jeg kjenner alle foreldrene :) Men jeg jobber jo i barnehagen der han går, så da kjenner jeg naturlig nok foreldrene til barna han leker med ;)

Jeg kjenner de, kunne ikke sendt han med hjem til noen jeg ikke kjente, tror jeg. Er litt stressa for sånnt..

Har du sett på Dr. Phil idag, Tamara? :P

Her bor vi i en liten bygd, så vil mest sannsynlig vite hvem hun kommer til å være sammen med. Hun er bare to og et halvt ennå, da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå har største bare en venn fra barnehagen som han er med utenom bhg.tid og resten av vennene hans er familie:) men vi pleier å være med til hverandre når ungene leker (de fra bhg) koselig for voksne og for små:)

Ja, det vet vi. Men hun er 5 år, og vi bor på et lite sted. Så det er lett å holde oversikt akkurat nå

Har du sett på Dr. Phil idag, Tamara? :p

Her bor vi i en liten bygd, så vil mest sannsynlig vite hvem hun kommer til å være sammen med. Hun er bare to og et halvt ennå, da.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hihi, nei, det har jeg ikke. Jeg får helt dilla av det programmet, klarer ikke se på. Handlet det om det der i dag?

Ja, det gjør jeg og det er veldig koselig! Er klassekontakt og kjenner dermed alle foreldrene i klassen hans samt er på hils med de fleste andre foreldre på trinnet (de er fire fulle paralleller på trinnet). I tillegg har han venner i nabolaget. De "kjenner" jeg ikke alle sammen, men vet godt hvem de er og hva de heter.

Ikke så godt som jeg ønsker.
Noen skulle jeg helst vite mer om hvilke verdier de har.

Men her får hun kun besøke de med foreldre jeg stoler på er jeg i tvil blir det nei. :)

Kjenner dem ikke nei. Har hilst og prøver å prate litt hvis det er anledning til det

Bor på et lite sted, så jeg kjenner alle. En del av foreldrene er jo barndomsvenner av meg :-)

Kjenner de han har vært med hjem fra bhg og ellers er det naboer og mine venners unger. Nå har han begynt på skolen og da kjenner jeg ikke foreldrene, men vi er inne i en sånn "bli kjent" fase. Jeg liker å vite hvem foreldrene og ungene som min sønn er hos er.

Kjenner alle mammaene til jentene i klassen til Amalie :) Har invitert foreldrene til en kaffe osv etter bursdag her engang også har jeg hatt ost og vin kveld md mammaene :)

Jeg syns det er viktig å kjenne foreldrene til de barna er sammen med :)

Slik utenom bhg er han kun med en nabogutt og er hvertfall på hils og har snakket litt med mamma'n hans. Ellers blir det vel mer når han begynner på skolen :-)

Back
Topp