Kjenner du flere som er gravid?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Ei jeg jobbet med tidligere skal ha nå i mars, en venninne av en venninne skal ha i juni.
Utover det, er det ingen andre :-)

Bestevenninna mi venter også en liten gutt en måned etter meg :) Blir kjempestas!

Å ja! Jeg prøver stadig å telle hvor mange det er, men jeg kommer ut av tellinga. Tror jeg kjenner 8 stk som får barn fra april til august. Pluss meg i mai. De fleste bor i en annen by en meg, da, så jeg treffer dem ikke så ofte. Men gøy å være flere i vennegjengen likevel!

Kjenner/vet om den del ja :)
Greit med litt selskap i permisjon :D

Nja, ei på jobben, og ei gammel venninne som bor på andre siden av landet. Og ei jeg har felles venner med. Kommer ikke til å være sammen med dem under permisjon eller noe. Har litt kontakt på snap bare :)

Nja, vet om noen, men ingen jeg prater med sånn sett :) Jeg er litt tidligere ute enn vennene mine ;)

En av mine beste venninner skal ha i juli. Ei anna venninne har termin 2 uker før meg. Vet også om en del/bekjente som skal ha i vår/sommer. Og en venninne hadde termin for 2 dager siden.

Bestevenninen min har termin i mai også, ca 2,5 uker før meg. Har en annen veldig god venninne som har termin i midten av juni. Kjekt å ha permisjon samtidig som nære venner [emoji173]

Vet om noen ja, men ingen nære venner

Bestevenninnen min fikk i desember. Det blir kjekt å dele litt av permisjonstiden sammen. Skulle egentlig hatt i desember jeg også, men den mistet vi.

Nei. Med førstemann var alle mine nærmeste venninner (4stk) gravide samtidig med meg, men denne runden er jeg "alene om det". Søsteren min var gravid, men mistet dessverre nylig. Jeg tenker at jeg engasjerer med i barselgruppene og trilletreffene som finnes her i området for å være litt sosial i permisjonstiden :)

Niesen min har termin to uker før meg, og svigerinne min har termin 11 uker etter meg :Heartred

Vi bor på et lite sted og jeg vet ikke om noen jeg kjenner som er gravide, er derfor takknemlig for barselgruppe. Men jeg fant nylig ut at jeg omtrent garantert (pga vi bor et lite sted) havner i barselgruppe med ei som jeg ikke kommer særlig godt overens med pga et helvetes drama for et par år siden. Så da ble plutselig ikke barselgruppe noe jeg gleder meg til allikevel :/

Back
Topp