Kjenner du flere gravide i din omgangskrets?

M

Moderator Kristin

Guest
Er du den eneste? Eller er dere flere? Hvor mange og hvor nære er dere?
 
Ei i oppgangen her har termin en måned før meg, og på stedet jeg prøver å få jobb er det ei som også har termin en måned før meg. Men jeg kjenner egentlig ingen. Men heldigvis kjenner jeg flere som har små og noen som har hatt mange små som jeg kan snakke med en gang imellom når jeg behøver det.
Men ellers lever jeg på det å være lykkelig uvitende :)
 
Har en venninne som har blitt ganske nær det siste året, hun har termin fem uker før meg, så det er veldig koslig:)
 
Har ingen nære som er gravide nei, men naboen er gravid, så da får lillejenta iallfall en jevnaldrende i nabolaget.
 
Kjenner dessverre ingen som er gravid, og har få barn i omgangskretsen. Håper å bli kjent med flere i barselgruppe eller åpen barnehage
 
Er ei på jobben som er gravid med termin 1mnd etter meg, men hun har vært sykemeldt hele svangerskapet til nå og ser ikke ut til at hun kommer tilbake. Og vi omgås ikke på fritiden utenom noen meldinger innimellom.
Ellers ingen. Tidligere har jeg hatt venner som har vært gravide samtidig. Og de to siste svangerskapene var jeg og bestevenninna min gravide samtidig. (Jeg var med på hennes fødsel 9 dager før min egen termin).
 
Vet om noen i området, men ingen som jeg kjenner eller har noe med å gjøre..får håpe det blir noen nye bekjentskaper etter hvert..
 
To rimelig nære venninner er gravide + søstra mi og et søskenbarn :)

Og min nærmeste kollega!
 
Last edited:
På jobben er vi 5 stk, alle med termin fra august og til desember.
Og bare i veien vi bor er det 2 stk av naboene, alle 3 venter gutter.
På veien ned mot svigers er det også 2 stk som skal få.
Og en av barna i klassen til 10 åringen blir storebror i november.
 
Akkurat nå er jeg "ensom gravid" men både bestevenninna og svigersøster var gravid samtidig som meg tidligere i år (men nå har de født).
 
Back
Topp