Kjenner du deg igjen?

Ikke i bruk

Forumet er livet
upload_2019-1-15_12-14-42.png

Hva annet skrikes det for hjemme hos dere? Feil farge på drikkekoppen? For trange sokker? Lillesøster spiste en rosin fra boken min?
 
Skrikingen er det midlertidig pause på her i huset. Nyter stillheten frem til vesla begynner med det.
I går ble det derimot klaging fordi ketchupen var tatt på pølsa feil vei. Altså, jeg visste ikke at det gikk an, en gang...
 
Her er snuppa på snart 4 år for tiden veldig nøye på hva slags klær hun skal ha på seg. Så det kan være alt ifra for kort kjole, for trang kjole, for lang kjole, for kjedelig genser, feil sokker, for kalde sokker, for gamle bukser osv. Det er slutt på den tiden der jeg kunne legge fram klær kvelden før og ha en grei påkledning på morgenen etter for å si det sånn :rolleyes:
 
Når det gjelder minsten på 13 mnd så kunne jeg tenkt meg å forklare naboer hvorfor det høres ut som vi mishandler ham hver morgen rundt kl 10 og hver kveld rundt kl 18.30. For da foregår tannpussen, og det er visst det verste han noengang kan tenke seg :dead:
 
Hårvask er definitivt nr én for to av tre unger her i huset. Ellers er det "feil" klær, uenighet om tv-kanal/film og at noe er såååå urettferdig, for eksempel at et av søsknene skal i selskap og dermed får godteri..
 
Her er det kniving om å stå midt foran vasken når de skal pusse tenner..
 
Hvert så heldig og aldri oppleve slikt med noen av mine. Ved skolealder så kommer søskenkjærligheten haha...

De kan ha klaga på feil kopp, men aldri grini over det :p
 
Tannpuss = tortur her i huset :p
 
Godt det er slik hos flere :hilarious: var slik med eldste også en periode, så håper det går seg til :p
Og det er liksom en av tingene man virkelig ikke kan sluntre unna på heller :rolleyes::p Spent på når det blir bedre her :p
 
Hahaha! Tør ikke lenger ha vinduet åpent ved bleieskift (når mannen skifter) eller ved "får ikke viljen min" perioden hun er inne i nå. Hyler og som en gal bare jeg går ut av rommet...
 
Og det er liksom en av tingene man virkelig ikke kan sluntre unna på heller :rolleyes::p Spent på når det blir bedre her :p
Jeg mener på at jenta vår (født april 2016) begynte å tolerere det bedre da hun var rundt 2. Så ser frem til sikkert hvertfall 1år til med det spetakkelet :hilarious:
 
Jeg mener på at jenta vår (født april 2016) begynte å tolerere det bedre da hun var rundt 2. Så ser frem til sikkert hvertfall 1år til med det spetakkelet :hilarious:
Han min er født i okt 2016, og er fortsatt ganske vrang :rolleyes: men vi klarer det uten hyl og skrik av og til, så det er kanskje håp :p
 
Hårvask. Tannpuss. Påkledning. I prioritert rekkefølge. Heldigvis begynt å avta nå, hun er tre og ett halvt. Men regner med lillebror snart overtar stafettpinnen :confused:
 
Gre håret på 8 åringen høres ut som ho får en skikkelig omgang :bored: Har vurdert flere enn én gang å klippe ho men ho vil ikke så syns jo det er for ille å tvinge ho.. har aldri klipt mer enn bare tuppene så håret er veldig langt og tykt :bored: Prøvd alle mulige kurer, børster og sprayer i boka uten hell, og når ho grer seg selv tar ho ikke flokene :bored:
 
Back
Topp