Kjenner DU deg igjen?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Jeg var så heldig at veldig lite av det på lista var noe problem. Det som var verst for min del var halsbrann og den følelsen av at ungen var helt oppi halsen til tider, savna å kunne bøye meg:p

Savner ikke det på listen nei. Ikke se skoene når man knytter de på seg blir man fort lei av også. :p

Savner ikkje halsbrannen :) men den var verre med førstemann :p

Og ei syntes det var deilig å få energien min tilbake etter fødsel, for det var skikkelig kjipt å ikkje orke å gjere så mykje kjekt med eldste i sommar :/

Kjenner meg igjen i noe. :p Kvalmen var nok det værste men gikk heldigvis over etter 3-4 måneder. Men det er lenge nok.. >_< Hadde også en del rastløse bein men det har jeg fra før også.. :/ En ting jeg har vært så heldig og arvet av min bestefar. :p

Hadde ingen av de på lista, utenom det å være redd for at noe er galt.
Var veldig heldig i svangerskapet og var ikke kvalm en eneste dag og hadde ellers ingen plager :)

Savner ikke bekken plagene, kvalmen, spyinga og hals brannen. Hatet og være gravid sist gang.

Hadde ingen av de på lista, utenom det å være redd for at noe er galt.
Var veldig heldig i svangerskapet og var ikke kvalm en eneste dag og hadde ellers ingen plager :)
Heldiggris!

Ja, var veldig heldig denne gangen. var ikke tungt eller noen ting...Meen, det blir spennende å se om alt blir motsatt neste gang da :P Ser for meg at jeg blir sengeliggende i 9mnd:/

Ja, var veldig heldig denne gangen. var ikke tungt eller noen ting...Meen, det blir spennende å se om alt blir motsatt neste gang da :p Ser for meg at jeg blir sengeliggende i 9mnd:/

Neida. Du er sikkert en slik dame som er skapt for å gå gravid. :P
Jeg følte meg ikke veldig plaget under graviditeten selv, men når jeg leste listen så kunne jeg krysse av for veldig mange ting. :P

Ja, var veldig heldig denne gangen. var ikke tungt eller noen ting...Meen, det blir spennende å se om alt blir motsatt neste gang da :P Ser for meg at jeg blir sengeliggende i 9mnd:/
Med førstemann jobba eg fullt fram til nesten ein mnd før permisjonen begynte.. einaste problemet var ekstrem mangel på søvn :p men jobba nok litt for mykje og litt for lenge, for eg svimte av og blei 100%sj.meldt siste veka :p og fekk vanvittig bekkenløsning to siste vekene:p men svangerskap nr 2 var mykje tyngre på tross av at eg var overarbeida første svangerskap, fordi eg måtte ta meg av eldste :p og fekk svangerskapsmigrene (har seriøst aldri hodepine elles), og i motsetning til første gangen var problemet at eg sov formykje istedenfor forlite :P haha :)

Herregud det er nok av ting jeg ikke savner ved mine to svangerskap: Bekkenløsning fra en annen verden, halsbrann, kvalme (kun med nr 2), kribling i beina som gjorde at jeg fikk mellom 1-2 timers søvn hver natt.

Back
Topp