kjenner du at det 'er noe der inne'?

We are light

Blir kjent med forumet
Hvor langt er du på vei, og kan du kjenne at vokser noe der langt inne et sted?
Med datteren min kjente jeg det allerede før positiv test. Husker jeg ble så bekymret da jeg fikk negativ test, tenkte at 'det ER noe der inne, og om det ikke er en baby så kan det umulig være noe bra'.

Kjenner ikke at det er noe, for det er så lite enda (4+1), men kjenner virkelig at noe skjer i magen min! Stikker og murrer om hverandre her :p

Er 5+1 idag, og ja, jeg vil si jeg kan kjenne det.. Litt vanskelig å beskrive følelsen, men har liksom en slags "tyngde" der inne :love7:D

Jeg er 5+5:) Kjenner ikke noe, og har generelt få symptomer. Nesten så jeg skulle ønske at jeg hadde litt mer slik at jeg hadde blitt betrygget , selv om jeg VIRKELIG IKKE misunner de med ekstrem kvalme. :)

Er på 7+6 og jeg kjenner at det er noe inni der. Er akkurat som en klump eller noe inni der. Men nå har jeg født noen par barn så kan jo være jeg kjenner noe tidligere enn hva jeg kanskje hadde gjort hvis det var første barn.

Kanskje som hun ene skriver her, noe tyngde inni magen. Men kjenner ikke noe hvis jeg trykker på magen men det er kanskje litt tidlig ennå.

Jeg hadde mye murringer de første ukene, men nå har det dabbet litt av.. :)

Kjenner meg skikkelig stinn i magen, som om jeg har spist meg skikkelig mett, men bare lenger ned. Andre som kjenner dette? Kjennes ut som om livmoren presser resten av magen oppover og gjør at jeg er konstant uggen. Klarer ikke å bøye meg langt fremover da er det som at noe stopper. Andre som har det sånn? Har kjent dette før når jeg har vært mye lengre på vei men aldri så tidlig.

Ja :) enormt med strekking i livmor :D

5+3 og kjenner ikke noe til det. Forrige gang jeg var gravid tok jeg UL i uke 12 bare for å se at det faktisk var noe der. ;)

Ja, det er rart å kjenne! Minsten kom litt hardt borti magen da vi lekte i dag, og da kjente jeg tydelig at det er noe som tar stadig større plass der inne.. Spennende, elsker følelsen!

Kjenner at det er noe der, kjenner til og med hvilken side faktisk. Ellers har kvalmen kommet snikende i dag... Håper det blir kortvarig !

Har en følelse av at det er noe der. Men bekymrer meg veldig da :-/ Men sjanesen for at det skal gå bra øker jo hver dag :)

5+0 kjenner svært lite. Glemmer det fort ut på jobb o.l. Gleder meg litt jeg også til jeg merker det på kroppen,at det er liv inni der :) <3

Tjæ... Vet ikke om jeg kan si at jeg kjenner det er noe inni der.... Jeg kjenner jo at jeg er gravid, men det er jo en sammensatt sak... Har kjent bevegelse fra uke 14-15 de to tidligere svangerskapene, så er vel ikke før da jeg virkelig kjenner at det er noe der....

Jeg er 5+5:) Kjenner ikke noe, og har generelt få symptomer. Nesten så jeg skulle ønske at jeg hadde litt mer slik at jeg hadde blitt betrygget , selv om jeg VIRKELIG IKKE misunner de med ekstrem kvalme. :)

Akkurat samme med meg og helt enig :) 4+6 her :)

Er 6+3 og kjenner at det er "noe" der inne :p En nesten litt stram følelse :)

Back
Topp