Kjenner du andre gravide?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Da jeg gikk gravid med nr2, så var det babyboom blant venner og kjente. Det var en ny, nesten, hver måned følte jeg ;)

Kjenner du andre gravide? Har du f. Eks en søster eller god venninne som også er gravid nå? :)

Vet om en haug med folk (bekjente, anser de ikke som venner lenger) som akkurat har fått nå i midten og slutten av oktober. :hilarious:
Ei som har termin i desember, ei i januar og bestevenninnen min har termin i april. :Heartred
Så litt babyboom her ja. :knegg:

Mange av de jeg var i permisjon med i 2015 er gravide eller har nettopp fått baby.. iaf 5 stk jeg vet om.. min eldste barndomsvenninne er også gravid, men bor langt unna..

Jeg har to gode venner som er gravid, ho eine skal ha No snart og ho andre i januar og det er så koselig og ha noen og snakke med om å gå gravid

Jepp, babyboom[emoji7][emoji7]

Kusina mi fikk bebis 27.september(bør dessverre i dk) og svigerinnen min fikk en liten gutt den 21.oktober:) Ellers har jeg ingen venninner som er gravide samtidig med meg, men de andre 3 gangene har jeg gått gravid samtidig som flere vennepar av oss:happy:

Har en veldig nær venninne som har termin bare noen dager før meg, og en en nær venninne til som har på nyåret:happy: er veldig babyboom nå føler jeg hvertfall her;)

Har ei venninne som fødte for 7 mnd siden... Vet ikke om det tells :hilarious: 3-4 bekjente egentlig ingen nære venner denne gang. De andre gikk for 2 mens vi gikk for 3:happy:

Ingen o_O
De fleste venninner har allerede to barn som er noen år gamle. Men de bor i en annen by.
Her vi bor nå så har folk såvidt starta på tanken med å få barn...
Så håper helsestasjonen har noe barselgruppe opplegg :D

Ingen o_O
De fleste venninner har allerede to barn som er noen år gamle. Men de bor i en annen by.
Her vi bor nå så har folk såvidt starta på tanken med å få barn...
Så håper helsestasjonen har noe barselgruppe opplegg :D
Det burde de ha ;)

Har en venninne som er gravid, men det er så tidlig at den babyen kommer først etter min permisjon er over...litt kjipt[emoji28]

Ingen her jeg bor, men flere venninner langt unna

Back
Topp