Kjenner det nærmer seg prøvinga

Emilie<3Sofie

Elsker forumet
Oh jeg kjenner spenninga stiger nå som vi skal prøve igjen...


Vi var så heldig å treffe på første forsøk sist og har ei herlig prinsesse som sitter her og digger Disney Playhouse Mikke Mus Klubbhus

Så får vi se hvordan det går denne gangen... Gleder meg til å gå gravid på vinter halvåret og ikke sommeren(5-7mnd på vei), som jeg gjorde sist... Tålte jo ingenting før føttene hovnet opp...

Så nå jenter, er det sunn mat folat og trening som står på agendaen før vi håper en spire sitter i slutten av sept mnd...

Lykke til dere som prøver!
 
Ja det blir en spennende tid fremover ! :D
 
hihi er her jeg å :D Håper det sitte for oss alle denne gangen!;) gleder meg jeg å! 
 
Hei mammabenti.


Jeg håper vi havner her begge to men jeg ser jeg må ha litt flaks på eggløsningen min følger syklusen sin for mannen drar på oktfest i Munchen da vi må humpe i senga =
 
da e det bare å gasse på... må vell egentlig ha super flaks jeg å, har jo tatt ut spiralen idag, så er jo ikke sikkert det klaffer denne mnd da.. 
 
jeg er ikke så  bekymret for om det ikke sitter denne mnd, jeg er bare glad for at vi har bestemt oss for å prøve igjen jeg. Har jo mast lenge på mannen

Lykke til i allefall til deg


 
ja e kjempe glad eg også :D ! :) 

Tusen takk, la meg hør ka det går, e godt å ha nån man "kjenn" fra før av:D
 
Vil også inn her!! Er vel i gang med prøvinga om ei lita uke nå! Gleder meg :)
 
ja mammabenti, det er alltids godt å værra 2.... haha

men kos deg masse framover, så ser vi ka som skjer om 2-3 uka, du er vel først ut.... hehe. Det er faktisk hele 4 uka førr vi hoppe te køys. Vel, nettelling uansett.. tjhihi

Fru D

Lykke til!



 
Ja, nærmer seg nå. Er bare på dag tre i syklusen enda da men... Eggløsningstestene er iallefall kommet og ligger klare, så da kan el bare komme synes jeg! Kjenner også at jeg vil at spira skal sitte like kjapt nå som førstemann. Da satt det på første forsøk med el-testing. Vi ble litt tatt på senga da kan man si. Hadde såvidt begynt å prøve, og der satt det med en gang... Derfor har jeg bestilt eltester nå også siden det ble litt krøll på forrige pp..
 
ja vi får håpe at vi er heldige og havner her, men jeg forventer ingenting. Jeg mistet jo i mars i en svært tidlig SA, så det som skjer skjer, men jeg håper jeg slipper å slite som som mange desverre gjør... Men jeg har jo ei prinsesse! verdens herligste!

Lykke til iallefall!
 
Herregud, nå kribler det i magen min også...
Skikkelig lyst å bli gravid igjen...to 2,5 år å få den følelsen igjen...men nå...nå kommer jeg til å voldta gubben hver kveld neste uke(han er litt sær...hehehe)
 
Ja, kjempespent selv jeg Men har aldri prøvd før da. Mine 2 er uplanlagteFørste blei jeg gravid med p-sprøyte. Nr 2 blei jeg gravid med når vi hadde oss i "sikre" perioder*whooops* Så ja, første gangen planlagt på meg nåemoticon

Måtte vi alle forbli på juni`12 nå jenteremoticon
 
Back
Topp