Kjenner det lite på kroppen

Trisha

Trisha
Jeg har to graviditere bak meg og husker klart at jeg var trøtt og uvell i begge svangerskapene. Denne gangen er det vel fint lite som minner om at jeg er gravid. Jeg er 7 uker på vei, og kvalmen har jeg altså ikke merket noe til. Jeg tok testen 2 dager før ventet menstruasjon og var da allerede ganske sikker på at den ville være positiv da jeg hadde stikkinger i lysken når jeg snudde på meg i sengen. Andre som føler seg litt snytt for de bekreftende symptomene?

Ja misforstå meg rett, jeg er glad for at jeg føler meg frisk og opplagt for det meste :) Slår meg bare innimellom at jeg kanskje spiser, drikker eller gjør noe jeg bør unngå når man venter barn :D
Det eneste er jo den oppblåst og slappe magen. Var den virkelig så stor?

Samme her:) har ingen symptomer enda , og glemmer nesten at jeg er gravid. Vi hadde folk på besøk på kvelden på 17.mai og var på vei til kjøleskapet for å hente meg en øl da mannen ser rart på meg :p

Ikke sant! Det er slike ting jeg nesten har gjort noen ganger. :D Når jeg samtidig forsøker og holde det skjult for alle rundt meg er det lett og glemme av og leve som gravid.

Jeg har vanskelig for å tro jeg er gravid... Er i dag 7+2. Har tidligere vært veldig trøtt, kjent strekk i magen, sure oppstøt, på do oftere, vært løs i magen... Men nå føler jeg ingen symptomer! Kanskje bittelitt trøtt, men ikke noe annet. Tok siste graviditetstest 16. mai, og den var positiv. Gleder meg veldig til tidlig UL om 3,5 uke, for å få en bekreftelse på at det er noen der/den lille har det bra!

Jeg har vanskelig for å tro jeg er gravid... Er i dag 7+2. Har tidligere vært veldig trøtt, kjent strekk i magen, sure oppstøt, på do oftere, vært løs i magen... Men nå føler jeg ingen symptomer! Kanskje bittelitt trøtt, men ikke noe annet. Tok siste graviditetstest 16. mai, og den var positiv. Gleder meg veldig til tidlig UL om 3,5 uke, for å få en bekreftelse på at det er noen der/den lille har det bra!

Da er vi like langt :) Jeg har faktisk hatt tanken om jeg har et innbilt svangerskap. :D Kjenner jeg gleder meg til første svangerskapskontroll rundt uke 11

Da er vi like langt :) Jeg har faktisk hatt tanken om jeg har et innbilt svangerskap. :D Kjenner jeg gleder meg til første svangerskapskontroll rundt uke 11

Haha, innbilt svangerskap:-) Tenker det jeg også, men med fire tester hvor det står "gravid", så må en jo tro på det...

*Venter #2 i januar 2014*

Jeg synes det er skremmende og ikke ha sterkere symptomer, noe jeg trodde jeg skulle ha. Dette er første svangerskap og det er prøverør så jeg trodde jeg skulle ligge å spy fra dag en. Har noen symptomer som halsbrann, hardere pupper og er oppblåst, men kan jo finne på rare unnskyldninger hvorfor det er sånn. Har 2 sterke positive tester bak meg og en sterk hcg-prøve (har kun tatt den ene for jeg leste at så lenge det er fosteranlegg i livmoren vil den stige, og den kan ikke da vise om noe har gått galt. Dette vises da kun ved at man har en blødning og at verdiene synker etter dette).

Jeg synes det er skremmende og ikke ha sterkere symptomer, noe jeg trodde jeg skulle ha. Dette er første svangerskap og det er prøverør så jeg trodde jeg skulle ligge å spy fra dag en. Har noen symptomer som halsbrann, hardere pupper og er oppblåst, men kan jo finne på rare unnskyldninger hvorfor det er sånn. Har 2 sterke positive tester bak meg og en sterk hcg-prøve (har kun tatt den ene for jeg leste at så lenge det er fosteranlegg i livmoren vil den stige, og den kan ikke da vise om noe har gått galt. Dette vises da kun ved at man har en blødning og at verdiene synker etter dette).
Har heller ikke mange symptomer. Litt lette strekninger i livmor, litt ømme bryster (vokst har de også gjort) økt utflod og fryser! Vi kan alle trøste oss med at det er flere av oss som ikke har de helt stort symptomene, men alle har vi sikkert fine søte babyer svømmende rundt i magen :)

Back
Topp