Kjenner det koker!

DramaQueen

Forumet er livet
Er det meningen at en 1åring skal gå i 8 TIMER i samme bleie?
Det har Mia i dag, sambo henta henne i bhg i 3 tida, da hadde hun samme bleia på seg som jeg kledde på henne i 7 tida i mårrest [:@]
Jeg VET at de ikke har bytta på henne pga hjemme har hun truse bleier, og bleiene hun har i bhg er med teip på!

Synes det er skikkelig dårlig av de å ikke bytte på henne.
De har sånn skjema der de fylle ut hvor mye barna sover, da kan de jaggu skrive opp når de bytter på ungene og!
Skal ta meg en tlf til de i morgen. [:@]

Synes dere jeg overreagerer, eller hadde dere og blitt sinna og lei dere? [8|]

Blir lei meg pga jeg tenker på hvor ekkelt det måtte være for henne og være så våt, hun var våt gjennom. Str bukse og body var og våt. [:(]

ORIGINAL: Nahemah

Nei herregud du overreagerer IKKE!!
Ring og si ifra til de.

enig ja

ORIGINAL: MiaC

Er det meningen at en 1åring skal gå i 8 TIMER i samme bleie?
Det har Mia i dag, sambo henta henne i bhg i 3 tida, da hadde hun samme bleia på seg som jeg kledde på henne i 7 tida i mårrest [:@]
Jeg VET at de ikke har bytta på henne pga hjemme har hun truse bleier, og bleiene hun har i bhg er med teip på!

Synes det er skikkelig dårlig av de å ikke bytte på henne.
De har sånn skjema der de fylle ut hvor mye barna sover, da kan de jaggu skrive opp når de bytter på ungene og!
Skal ta meg en tlf til de i morgen. [:@]

Synes dere jeg overreagerer, eller hadde dere og blitt sinna og lei dere? [8|]

Blir lei meg pga jeg tenker på hvor ekkelt det måtte være for henne og være så våt, hun var våt gjennom. Str bukse og body var og våt. [:(]

Syns ikke du overreagerer nei! DEt samme skjedde med Endre, 2 ganger faktisk. Jeg hadde på han up-and-go om morgenen (han har vanli bleie i barnehagen). Kjørte han ned i 8-tida. Da jeg henta han i 16-tida, så jeg plutselig at han var helt våt i rumpa! Jaggu hadde han samme bleia som han hadde om morgenen!
Jeg sa i fra til svigermorm hun jobber i barnehagen. Men det skjedde 1 gang til! HELT UTROLIG!!!!! Nå har han heldigvis slutta å bruke bleie!!!!

Så bra dere er enige med meg! [:)]

Skal ringe i morgen, og da skal jeg si til de om de ikke synes det er lurt at de får ett skjema for bytting og, sånn at vi som foreldre kan følge med!

ORIGINAL: DjevelensLilleEngel

Når jeg jobbet i barnehage skiftet vi bleie 2-3 ganger om dagen på alle + hvis de bæsjet utenom de faste bleieskiftene.
Jeg for min del ville ringt og spurt hva de egentlig holder på med som gjør de så oppatt at de ikke rekker å skifte bleie på ungen din i løpet av HELE dagen.. [:@]

I barnehagen til Endre skifter de på  i 12-tiden og i 15-16-tiden. Som regel. Bortsett fra de gangene de glemte han!

Ring og si ifra til de.

Ring og si ifra til de.

Ring og gi beskjed,det e ikke mulig,det e jo like ille og gå med pess bleie lenge som det e med skitt bleie,kan jo bli kjempe sår,og ja æ syns du ska reager slik du gjør æ hadde aldri godtatt nåka sånn[:@][:@]

Nei for pokker, sånn skal det IKKE være!!!

Stakkar lille jenta di[:(]

Ring de i morra, og gi de en skikkelig skrape!!!

Snakk med styrer i barnehagen. Sånn skal det ikke være. Er ikke alle som jobber i en barnehage som er like flinke... Har selv hatt masse problemer med barnehagen her, men det hjelper å ta det opp med styrer enten på telefon eller ansikt til ansikt... Du betaler trossalt for at de skal passe på gullet ditt! og da skal de passe på også.

ORIGINAL: Destiny85

Du tuller med meg?
Jobber i barnehage selv jeg, og vi har bleie liste.. skrevet opp for ei uke i gangen, og vi skifter minst 2 ganger om dagen + evt ekstra skift om det trengs (bæsj eller mye urin).

Men før du kjefter de huden full så kan du spørre di "Er vi tom for bleier her?" for det kan være at om det er tomt for bleier så låner man av en annen unge... tviler på at det er tilfellet ettersom hu var så våt, men spør for sikkerhetsskyld.

Så kan du kjefte! Nevn at de bla kan bli kalde når de er ute over lengre tid med våt bleie, sår blir de også...

Blir litt oppgitt jeg, men ville nok tatt ting på en saklig og ordentlig måte så du blir tatt alvorlig, ellers kan man lett komme i forsvarsposisjon og da trenger ikke situasjonen bli så god for noen av partene.
Varsle på en saklig å streng måte, men husk at de gjør vel mye positivt for tulla di å[;)]

nei, hun fikk med seg en full pakke bleier på mandag [:)]
Skal si det til de på en ordentlig måte, og si jeg håper det var ett engangs tilfelle, og at jeg er klar over at alle kan gjøre feil men at jeg håper virkelig ikke det skjer igjen! Skal og si til de at de kan lage sånn skifte skjema [:)]

Ring og si ifra til de.

ORIGINAL: Margrete

Snakk med styrer i barnehagen. Sånn skal det ikke være. Er ikke alle som jobber i en barnehage som er like flinke... Har selv hatt masse problemer med barnehagen her, men det hjelper å ta det opp med styrer enten på telefon eller ansikt til ansikt... Du betaler trossalt for at de skal passe på gullet ditt! og da skal de passe på også.
signerer

har skjedd her og engang,ble kjempe sint jeg,for han hadde bæsjet og[&:][&:]
jeg VET att de som jobber i barnehagen er skikkelige og hyggelige menesker,dette var en engangs glipp,men det er ikke aksebtabelt,har ikke skjedd igjenn[;)][:D]

synes ikke du overreagerer. Det er deres jobb å passe på at ungene får nye bleier. Kan jo kanskje være en glipp men synes du skal gi beskjed likevel!

ORIGINAL: MiaC

Du tuller med meg?
Jobber i barnehage selv jeg, og vi har bleie liste.. skrevet opp for ei uke i gangen, og vi skifter minst 2 ganger om dagen + evt ekstra skift om det trengs (bæsj eller mye urin).

Men før du kjefter de huden full så kan du spørre di "Er vi tom for bleier her?" for det kan være at om det er tomt for bleier så låner man av en annen unge... tviler på at det er tilfellet ettersom hu var så våt, men spør for sikkerhetsskyld.

Så kan du kjefte! Nevn at de bla kan bli kalde når de er ute over lengre tid med våt bleie, sår blir de også...

Blir litt oppgitt jeg, men ville nok tatt ting på en saklig og ordentlig måte så du blir tatt alvorlig, ellers kan man lett komme i forsvarsposisjon og da trenger ikke situasjonen bli så god for noen av partene.
Varsle på en saklig å streng måte, men husk at de gjør vel mye positivt for tulla di å[;)]

nei, hun fikk med seg en full pakke bleier på mandag [:)]
Skal si det til de på en ordentlig måte, og si jeg håper det var ett engangs tilfelle, og at jeg er klar over at alle kan gjøre feil men at jeg håper virkelig ikke det skjer igjen! Skal og si til de at de kan lage sånn skifte skjema [:)]

Og blir det for problematisk skal jeg jaggu lage en mal til de[;)]
Hvor mange barn er det på basen/avdelinga hennes?

er ikke helt sikker. Er bare en uke siden hun begynte, så jeg har ikke helt "oversikt" enda.

Syns ikke det er i orden med en sånn glipp i en barnehage med bleiebarn!! Jeg har selv jobba i barnehage og skifting av bleier er noe som skal og må gjøres....det finnes ingen unnskyldning for ikke å skifte bleie på ungene!!![:@]
Nei gi de inn....dette er ikke akseptabelt!!!

Back
Topp