Kjenner dere spark ?

Kjenner alle spark nå ?

• Nei, kjenner ikke spark enda...

Votes: 0 0,0%

• Antall som har svart
    22

smama

Glad i forumet
Føler alle kjenner ortntlige spark nå.. bare jeg som ikke kjenner, tror jeg ikke kjenner... ??

Er du kommet lagt da?
Jeg er 20uker og andregangs å kjenner sterke spark, har morkaka på bakre vegg og;)

er 19+3 :) tror kanskje jeg kjenner, men ikke helt sikker :( Er bare 9 mnd siden sist, men mye er glemt allerede... :P

Jeg har kjent babyen daglig den siste uken, begynte å kjenne sikre spark litt ute i uke 18 denne gangen.
Syntes det kom senere enn med de forrige to, men vet jo at jeg kjente første helt sikre spark i uke 18 da også ;)
Jeg har morkaka foran hadde det med andremann også.

Varierer jo hvordan morkaka ligger og hvordan babyen ligger og det har jo innvirkning på hvor mye man kjenner og når man begynner å kjenne noe.

Ja jeg kjenner- er 21+3 idag. når jeg legger meg ned.

Jeg har kjent fra uke 17. Er førstegangs, men har morkaka bak :)

Jeg var helt sikker på at det var bebis jeg kjente når jeg var i litt over 16 uker, nå kjenner jeg liv hver dag, men fikk høre at man ofte ikke kjente liv før ca 20 uker :)

Her er det myye aktivitet hver dag ;) og ganske så kraftige spark innimellom ;) helt fantastisk ♡

Begynte å kjenne noe rundt 20 uker. Nå kjenner jeg dult hver dag, men er ikke sånn veldig tydelig enda. Morkaken på fremre vegg.

Kjenner ganske harde spark nå ja. Er 22 uker i morgen

Back
Topp