Kjenner dere "spark" enda?

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
eller disse små sommerfuglslagene som de kalles..
Det er nok litt tidlig tenker jeg, men ifølge noen kan man kjenne de nå, særlig vi som har barn fra før! (magen har iallefall kommet kanonfort denne gangen)
Jeg er litt usikker på om det er kidden jeg kjenner iblant, eller om det er luftbobler..
litt ubehagelig følelse

Jeg tror jeg kjenner såvidt innimellom.. Er ikke sikker på om det er innbillning da, men tror ikke det.. Kjenner det når jeg legger meg flatt på rygg i senga om kvelden. Her har også magen kommet i rekordfart. Har ei snuppe fra før på litt over 1 år, og med henne kjente jeg de første sparkene i uke 16.. Så det er vel ikke umulig.. Jeg er 13 uker nå..

tror jeg kjenner noe innimellom,det er hver fall ikke luft. er 2 gangs og kjente det tidlig med nr 1. men har morkaka liggende foran denne gangen, så er liksom ikke helt 100% sikker på at det er babyen. er rett over 13 uker på vei

kjenner meg igjen.. tror nok det er bevegelse/små spark som mor kan kjenne ja, jeg innbilte meg på fredag at det kanskje var boble eller luft, men så kom det litt mer på lørdag, særlig på kveldene. ikke mange men de kjennes, og det er ikke luft;)

Kjente noe for ca en uke siden... Og for noen minutter siden mens jeg satt på Pc'n kjente jeg jammen noe en gang til. Herlig

har drukket (altfor mye) cola nå, og nå er det masse små "sommerfuglslag" i magen :D Er 15+4 nå så er nok det jeg kjenner :) Merka det ganske tidlig med forrigemann også

Jeg tror jeg har kjent litt. Men siden jeg fortsatt har mye luft i magen så er jeg ikke helt sikker. Men tenker jo på det og kjenner etter innimellom. Om noen uker blir jeg vel helt sikker. :) Veldig greit å få bekreftet at det er noen der siden jeg ikke har hørt hjertelyd eller vært på ul enda.

Jeg har også kjent det, fortalte det til lege når jeg var på privat ul på torsdag.. Og han trodde meg ikke! Gikk vist ikke ann å kjenne så tildig... Men jeg kjente spark tidlig med forige mann, og er helt sikker på at jeg har kjent noe nå også ;)

Ja, jeg er ganske sikker på at jeg har kjent små "dytt" den siste uken. Syntes det var tidlig siden jeg bare er litt over 14 uker og har tenkt at det kanskje er luft eller innbilling, men igår var jeg temmelig sikker på at det var babyen som dyttet til meg.

Sist hadde jeg morkaken på fremre vegg og kjente første bevegelse i uke 18. Denne gangen ligger morkaken på baksiden (og foran livmoråpningen), så det er nok grunnen til at jeg kjenner det så tidlig denne gangen (forutsatt at jeg ikke innbiller meg ting som sagt) 

Gleder meg til jeg kan kjenne det skikkelig, det er så gøy! Samtidig litt godt å slippe stresset med å kjenne etter spark hver dag, ti spark i løpet av to timer osv...husker jeg stresset en del med det i forrige svangerskap :)

Har ikke kjent dytt eller noe.
Men igår når jeg la meg begynte det og boble veldig i magen.
Først tenkte jeg at det var masse luft som skulle ut, men det var det ikke.
Det holdt på litt, og jeg er sikker på at det var baby som ommøblerer i magehuset sitt :)
Så på ul sist at morkaken ligger forran, så det er nok noen uker til jeg kan kjenne spark.

Jeg kjente "spark" første gang når jeg var 13 + 6.. Har kjent mange ganger nå siste uka.. Er 15 + 0 idag.. Noe helt annet: hvordan får dere til å "lime inn" tickerne her? Hvilken kode må jeg bruke og hvor legger jeg den inn?

Får jo opp "borden" tydeligvis men ikke teksten.. Hvorfor tro?

Har ikke kjent noe enda, men regner det er rett rundt hjørnet:-) Kjente det i uke 16 førrige gang. Gleder meg veldig!

Jeg har ikke kjent noe enda, jeg er 14 uker i morgen. Var på en tidlig ultralyd for å sjekke nakkefolden, nesebein og ellers at alt utviklet seg bra. Det er en perfekt liten krabat der inne. Men legen sa at morkaken min ligger rett bak navelen, så jeg kommer til å kjenne liv noen uker seinere enn andre. Litt kjedelig akkurat det, men så lenge alt er bra gjør det ingenting om jeg må vente litt ekstra på å kjenne underet mitt :o)

Ganske sikker på at jeg kjente det i går. :) Og i dag. Magen min kom nemlig også plutselig fram i løpet av de siste to dagene. Fra ingenting til babymage... Fra å kjenne livmora så vidt over symfysen til at den plutselig er rett under navelen. Sprøtt!

Sist svangerskap hadde jeg morkaka på framsiden, men jeg kjente spark fra uke 16 da.

Jeg kjenner ingenting enda, men jeg hørte det hos jordmor ;p

En liten oppdatering:-)

Nå er det skikkelig aktivitet i magen, kjenner masse myke "dytt" i løpet av dagen/ kvelden :-)) Kjente for første gang for to dager siden, herlig!

I dag har jeg kjent masse bevegelse flere ganger i løpet av dagen! :)

Back
Topp