Kjenner dere spark/bevegelse utenpå magen?

Har morkake som ligger fint etter ryggmargen så var ikke rart jeg hadde kjent spark så lenge sa jm på ul :p
Så nå holder lillemor meg mye våken om nettene med sine dulter og sparker, samt at jeg kan lett kjenne noe spist dra over magen når jeg kjenner etter når hun holder på :)
Kjenner godt når hun snur seg, hikker osv også :)
 
Åååh, jeg og vil kjenne mer... Jeg kjenner at det romsterer der inne, og i går kom det plutselig et skikkelig ninjaspark som antakeligvis hadde kjentes utenpå om man satt klar med hånden akkurat der sparket kom, men det gjorde man selvfølgelig ikke...

Håper det blir sterkere spark snart så både jeg og pappan kan kjenne det utenpå. Tror hvertfal det blir kosligere for han når han kan kjenne babyen :happy093
 
Har kjent liv inni magen fra uke 11 ca :)
Er nå i uke 18+ å har kjent spark på utsiden :D (enda jeg har ganske så god polstring) ;p
 
Næ... Kjenner ikke stort... Litt i ny og ned.. Men merker forskjell på spark og bobling nå da. Er 18/19 uker og dette er nummer 3.. Morkaka ligger som et tak over minimann...
 
Jeg har halvt forliggende morkake, men jeg har kjent klare tydelige spark rundt 2 uker nå, er 21+2 idag :) Vises på utsiden også, veldig koselig :)
 
Jag har foranliggende. Har så vitt anat bevegelser på utsidan, men det är inte mye än. Morkakan är som en pute som dämpar. Men har känt kiling sen uke 14+1. Är 20+4 idag.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Han kjænnt liv en go stund nu. Noen uker siden børja jag så vitt kjænna utenpå.
Endeligen idag fikk mannen kjænna en spark idag.
 
aww trur æ kjent nå no :-D ligg i senga å les på forumet med andre handa på magen å det e nå som minne om småe spark og bobla :-D e 19+1 i dag, 19+2 om 11 min ;-)
 
Kjenner derimot veldig godt når mini ligger på tvers.... Ikke spark.. Men da kjenner jeg bevegelse på en måte ;)
 
De siste to ukene har jeg begynnt å kjenne mer og mer til den lille der inne. Har foranliggende morkake, så derfor jeg ikke har kjent så mye før nå. Når kan jeg forvente å kjenne noe utenpå magen? Blir dette og mye senere siden morkaken ligger foran?

Hei:) Eg også har foranliggende morkake, passerte 20 uker på lørdag og har begynt å kjenne noen små bevegelser på kveldene når eg ligger helt i ro. Har pga dette tenkt at det blir nok leeenge til det kan kjennes noe utenpå magen. MEN fikk helt sjokk på lørdag da eg for første gang kjente tydelig spark(og ikke bare bobler), la hånda mi på magen og kjente et lite spark fra UTSIDEN, et lite spark som eg nesten ikke kjente inne i magen, men kunne tydelig kjenne det utenfra. Veldig spesiell følelse!! å kjenne det fra utsiden, når eg knapt nok kan kjenne det fra innsiden:)
 
Kan ikke si jeg har kjent noe som helst, nå har jeg foranliggende morkake. Skulle ønske jeg kunne få et spark snart, men legger man veldig merke til det? Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal kjenne etter men håper å tror at jeg blir oppmerksom på det når den plutselig vil sparke :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ja, noen få ganger. Er i uke 18 nå.
 
Her er det kun lillebror på snart 11 år som har kjent det...to ganger!:cool:
Jeg har ikke kjent det selv utenpå...enda!;)
 
Back
Topp